Toon posts:

DC++ Utility voor sorteren queue*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een jaartje DC++ is mijn Queue.xml inmiddels gegroeid tot 50MB, wat het opstarten erg traag maakt. Dat komt door de (te) vele alternatieve download sources (soms wel 90 voor een nummertje).

Nu zoek ik een utility om deze Queue.xml eens aan te pakken.

Ik heb mijn downloads in DC++ onderverdeeld in een aantal categorieën:

-trance
-chill
-spoken
-etc.

Nu zou ik graag van bijvoorbeeld alle trance alle download sources willen deleten, om zo het bestand te laten slinken. Dan kan ik dat genre op pause zetten, en als ik weer meer wil downen zet ik de priority weer op high en laat hem nieuwe alternatieve sources zoeken.

Dus een utility die Queue.xml parsed, tree-view heeft, en de mogelijk heeft om alle download sources in een bepaalde branch met een knop te deleten.

Wellicht dat het ook mogelijk moet zijn om cross-branch te deleten, dus als user X als source ergens in de trance dir staat, en hij wordt eruit gewist, hij ook uit de chill lijst als source wordt gedelete.

Wie kan/wil mij helpen? Volgens mij ben ik namelijk niet de enige met dit probleem.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb je titel even aangepast. Verzoeken tot programmeren vinden we niet zo prettig.....

DC++ grote Queue.xml probleem, utility / programmer gezocht > DC++ Utility voor sorteren queue*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok begrepen. ik heb zelf al een en ander geprobeerd, helaas zonder bevredigend resultaat. Ik hoop iemand te inspireren :)