Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bluetooth motorola v600 werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben sinds 2 weken in het bezit van een motorola v600 en heb het idee dat de bluetooth daarvan helemaal niet werkt...

Ik heb nu dus op 2 manieren geprobeerd verbinding te maken met andere apparaten. Met een nokia van mn pa en mn bluetooth adapter(usb).

Ik voer de volgende handelingen dus uit:

Ik ga naar verbindingen in het menu en kies dan voor bluetooth. Daar ga ik naar headset en dan apparaten zoeken. (Nu zou die alle bluetooth apparaten moeten vinden in de omgeving) Dit vind die dus niet....

Nu wou ik het andersom doen, dus ik wou mezelf laten herkennen door mn usb bluetooth in mn pc en en de nokia telefoon. Geen van beide vindt dan mijn telefoon. Terwijl de Nokia wel de usb bluetooth op de pc vind en andersom....

Heb ik nu iets verkeerd gedaan in mijn toestel. Dit ding is net nieuw en heb voor de rest weinig aan het ding gedaan. Ik heb het "grote motorola v600"topic al doorzocht, maar kon daar geen antwoord vinden of iemand met het zelfde probleem.

Weten jullie mischien wat het probleem kan zijn? Is die nu gewoon kapot of heb IK nu iets verkeerd gedaan?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49

Nik

Dit is hoe ik het doe:

> Menu knop > Instellingen > Verbinding > Bluetooth koppeling > Setup >

Dan de instelling:

Energie: Aan
Naam: (geef een naam op)

Vervolgens ga je in datzelfde menu naar "Vind mij",en druk je op "Kies".

Vervolgens ben je 60 secondes traceerbaar.

Verwijderd

Topicstarter
ja zo doe ik het dus ook, maar 2 apparaten vinden mij niet. dat usb geval, maar de nokia vind mij ook niet... er is niks dat ik nog moet doen om hem voor het eerst te gebruiken of zo? anders ga ik er mee terug

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:49

Nik

Nee dat is alles wat je moet doen. Zie je wel het Bluetooth logo knipperen bovenin je scherm of niet?

Zo niet, dan terug naar de winkel (is er toch iets fout).

Verwijderd

Topicstarter
ja ik zie dus wel de bluetooth thingie knipperen bovenaan, mjah, ga morgen wel ff terug naar bc