Toon posts:

Asus A7V8X-X icm XP2200+ Thorton korte reactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een mobotje gekocht voor mn nieuwe media center bakkie. ik had nog een procje liggen (amd 2200+ oude type) en wat geheugen. zodoende heb ik een bak gebouwd.

Hij start wel op maar naar 4 seconden slaat alles uit...inclusief de voeding.

Ik ben inmiddels 2x naar het bedrijf geweest die het getest hebben. Daar werkte het praktisch niet. Maar ik krijg geen nieuw mobo los gezien ik de vorige ook heb terug gebracht met +/- het zelde probleem.

PC specs:

amd 2200+
ASUS a7v8x-x
2x samsung 128 MB DDR 333 mhz
GF 5200 fx magic

Bedankt alvast

Verwijderd

2 keer dezelfde fout of niet.. Zolang het bord binnen de garantie valt moeten ze ehm omruiilen, tenzij de fout bij jou ligt. Maar dan moeten ze dit wel eerst kunnen aantonen.

Hebben zij dit met dezelfde hardware getest of eigen hardware?? Ik vind het echt belacheljk dat als ze zelf concluderen dat het bord verkeerd is geen nieuwe mee geven!! :(

Verwijderd

Topicstarter
nou dit is alsvolgt gebeurt:

Ik kwam met een ASrock mobo: Stuk, nieuw board voor gekregen

sluit em aan...ook stuk. Ik terug gegaan INCLUSIES mijn eige hardware. "Ja we testen em". Nou ze testen em

ik heb een 2200+ zou +/- op 1800 mhz moeten zitten. Hij zegt op 1300 werkt ie perfect, ik zeg ik wil em niet op 1300 hebben want het is een perfecte proc die in andere bakken wel werken. Nou ik gooi em op 1800 mhz en hij slaat uit.

Ze hebben em nog even zitten testen (waar ik niet bij was bij de vorige test actie wel). en ze zeiden dat ie werkt. Ik kom thuis sluit em aan. blijkt hij nog steeds neit te werken.

Die kerel heeft alles vervangen behalve het mobo en nog werkt het niet...moet ik een molotov cocktail op een mobo gooien om ze te laten zien dat een mobo stuk gaat?

Geheugen, vidcard,proc,cooler,voeding alles is vervangen en nog snappen ze het niet

Verwijderd

Vaag hoor.. Dat ding is gewoon stuk als het ook met hun shit niet werkt.. En jou processor loopt idd op 1800MHz!! Als je ehm vandaag hebt gekocht kun je ehm gewoon terug brengen zonder reden, kan binnen 8 dagen met bon.. Ik zou gewoon een ander bord kopen of ergens anders kopen wat je wil hebben!! :)

Verwijderd

men ik had het hetlfde probleem kijk
Opstartprobleem met Asus A7V8X-X

raad je een andere cpu aan wat jij hebt is een 462 en door moet je de goeie koeler voor vinden en je moet een dikke klodder koelpasta gebruiken worden erg heet binnen een 10 van een seconde
veel s6 ;)

Verwijderd

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
geen andere cpu andere koeler en heatsink
mijn excusses

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 02:53:
en je moet een dikke klodder koelpasta gebruiken worden
Dat dus zeker niet. Je moet juist niet teveel koelpasta gebruiken, een kloddertje ter grootte van een rijstkorrel is echt meer dan genoeg.

Verwijderd

jaja nie zo nauw kijken doe ik ook nie alles loopt smooth :7

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 16:09

ToeingTheLine

Mask of sanity

Wat voor CPU is dat? De FSB?
Je plank is 333mhz.... zal wel niet gelijk zijn dan eh?
Ik denk dat hier ergens de fout zit.

Life is what you others make it.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:23:Als je ehm vandaag hebt gekocht kun je ehm gewoon terug brengen zonder reden, kan binnen 8 dagen met bon.. Ik zou gewoon een ander bord kopen of ergens anders kopen wat je wil hebben!! :)
Onzin, een winkel mag zelf weten of die dit doet, meeste winkels kiezen er idd voor dat je binnen 8 dagen alles terug kan brengen.
Maar het hoeft echt niet, er is geen wet oid voor :)

Verwijderd

De 8 dagen regel geldt voor kopen op afstand. Tenzij je 'de andere kant van de toonbank' een afstand vind, geldt dit dus niet voor aankopen in de winkel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:19:
De 8 dagen regel geldt voor kopen op afstand. Tenzij je 'de andere kant van de toonbank' een afstand vind, geldt dit dus niet voor aankopen in de winkel.
En bij mijn weten is het 7 werkdagen. (idd enkel voor kopen op afstand, zoals online, maar ook aan de deur, ...). Verkoper is dan wettelijk verplicht het product terug te nemen en u uw geld terug te bezorgen.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:43
daar gaat het niet om, heb je genoeg tijd om in je bios te komen? zoja, kijk daar dan eens naar de tems! en anders eens een thermometer tegen je proc aanhouden!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wat voor voeding gebruik je? het kan dat op 1800MHz ipv 1300 de proc dermate meer stroom nodig heeft dat je voeding het (net) niet meer trekt.
Pagina: 1