Toon posts:

Winflash vraagjes... Bios upgrade ECS L7VTA PCB 1.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik wil mijn Bios upgraden naar de laatste versie die ik gevonden heb via de website van ECS. Dit via Winflash...

Kan iemand me vertelllen wat de onderstaande opties betekenen en welke ik moet aanvinken om een goede update te hebben? Mag ik ze allen aanvinken?:

Update option:
- BootBlock
- PNP Area
- DMI Area
- Update all

CMOS option:
- Clear CMOS
- CMOS default

Alvast bedankt voor de hulp!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar dat bestandje heb ik al gezien...

De uitleg van Bootblock, Clear PNP, CMOS, ... staat er niet bij.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Het heeft te maken met welke delen van het bios dat je wil flashen, je kan er voor kiezen om slechts een bepaald deel te nemen. Ik zou er overigens voor kiezen om alles te updaten in één keer (update all, denk dan dat alle vinkjes aangaan zelfs), clear cmos is om ervoor te zorgen dat het bios gereset wordt voor de reboot, zodat er gestart wordt met de standaardinstellingen, dus die zou ik ook aanzetten en dan vanaf de herstart weer zelf aan je bios sleutelen :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:02:
Het heeft te maken met welke delen van het bios dat je wil flashen, je kan er voor kiezen om slechts een bepaald deel te nemen. Ik zou er overigens voor kiezen om alles te updaten in één keer (update all, denk dan dat alle vinkjes aangaan zelfs), clear cmos is om ervoor te zorgen dat het bios gereset wordt voor de reboot, zodat er gestart wordt met de standaardinstellingen, dus die zou ik ook aanzetten en dan vanaf de herstart weer zelf aan je bios sleutelen :)
Weet je toevallig link naar een guide over hoe ik de bios het best instel?