Cursor wil soms niet naar links

Pagina: 1
Acties:

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Eerst dacht ik dat mijn muis gewoon brak was maar heb nu een andere muis er aan hangen en zelfde effect.

Muis wil af en toe niet naar bepaalde kant als je hem dan even de andere kant op schuift wil hij wel weer... 8)7.

Wordt helemaal para heb al 3 muizen geprobeerd.

Kan dit aan windows liggen?

heb search al gebruikt zijn allemaal andere soort gevallen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op wat voor syssteem heb je dit? (specs)
is het een PS/2 of USB muis, heb je het alleen in windows of opok al getest met bijvoorbeeld knoppix?

• Micha
  • Niet online
Windows xp professional.

Amd 2400 :P
mobo a7n8x-x
512 mb ddr ram

Ps2 muis

Heb geen knoppix hier.....

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Gebruik je standaard muisdrivers of logitech/microsoft drivers met extra mogelijkheden? Indien standaard, probeer de logitech, indien logitech/ms probeer de standaard :)
Testen met Knoppix lijkt slim, aan je muis ligt het blijkbaar niet, met zo'n Knoppix cd kan je uitsluiten of het aan de software of je ps/2 poort ligt. Gewoon even downloaden dus...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Micha
  • Niet online
Ik heb nu op een andere computer dus ook de orgnele muis aangesloten en deze computer geeft nu ook dit effect met de muis die bij de 2de comp hoorde heb dus nu 2 computers met dit :/

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:25

WPN

waar gebruik je je muis op

klinkt meer alsof je ondergrond niet goed is

maak het oppervlak waar je je muis op geburikt helemaal leeg en egaal (geen bobbels, geen deuken)
of gebruik een muismat (maar dan zonder bobbels in je ondergrond)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Pagina: 1