What the heart requires may never be understood by the mind!
Toen ik de topic naam zag wou ik www.ffonline.com invullen maar ja , die had je zelf al
Ik zou trouwens van energy crystals GEEN ultima's maken.
Gaan dan drawn op Island Closeat to heaven/hell.
geburik Diablo's No encunter ability en gewoon rond blijven lopen en op de action button drukken (waarmee je praat, drawt van drawpoints etc). Je kom tnu (Op de landkaart dus) drawpoints tegen, deze zijn onzichtbaar, dus ff zoeken. Maar je vind hier de gaafste spells, Ultima, Full-cure, Meteor, etc etc, allemaal de sterkste spreuken.
Gebruik die energy crystals liever om Squall z'n Lionhart te modden, of Pulse Ammo voor Irvine ofzo, Ultima's kun je trouwens ook drawen in shumi village (moet je wel betalen).
Maar probeer www.gamegurus.net eens, misschien dat die helpt.
Gaan dan drawn op Island Closeat to heaven/hell.
geburik Diablo's No encunter ability en gewoon rond blijven lopen en op de action button drukken (waarmee je praat, drawt van drawpoints etc). Je kom tnu (Op de landkaart dus) drawpoints tegen, deze zijn onzichtbaar, dus ff zoeken. Maar je vind hier de gaafste spells, Ultima, Full-cure, Meteor, etc etc, allemaal de sterkste spreuken.
Gebruik die energy crystals liever om Squall z'n Lionhart te modden, of Pulse Ammo voor Irvine ofzo, Ultima's kun je trouwens ook drawen in shumi village (moet je wel betalen).
Maar probeer www.gamegurus.net eens, misschien dat die helpt.
I want to live forever, so far.. so good.
Kijk even op www.gamefaqs.com, daar staat ie gegarandeerd op.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik was een beetje laat met het verkrijgen van Diablos, dus ik heb nog niet de goede abillities, ik leer hem eerst MUG en daarna ENC-NON. Ja ik weet het was niet zo slim om hem pas laat te verslaan...;( Ik gebruikte eerst namelijk helemaal geen internet, walkthrough, en geen hints enzo, 'k ben een beginnende RPG-er. 
Verder bedankt voor de hints, en de links, misschien heb ik er wat aan, ben al aan het kijken maar heb nog niet helemaal gevonde wat ik zoek. Maar heb al wel WAT...
Verder bedankt voor de hints, en de links, misschien heb ik er wat aan, ben al aan het kijken maar heb nog niet helemaal gevonde wat ik zoek. Maar heb al wel WAT...
Als je de ragnarok hebt vlieg naar het onderste eiland dat een complete woestijn is, er loopt een grote cactus rond (cactaur GF) wacht even met hem aanvallen maar loop gewoon rond over het eiland. Je zult aangevallen worden door kleine cactaur, die leveren 20 (!) AP PER CACTAUR.
Nadeel is, ze rennen gvd snel weg, dus METEEN HAKKEN.
Als je Mug hebt dan vind je Cactaur Needles dacht ik.
Kun je ammo van refinen of je compatabilty met Cactaur GF mee omhoog laten gaan.
Nadeel is, ze rennen gvd snel weg, dus METEEN HAKKEN.
Als je Mug hebt dan vind je Cactaur Needles dacht ik.
Kun je ammo van refinen of je compatabilty met Cactaur GF mee omhoog laten gaan.
I want to live forever, so far.. so good.
Ik heb de Ragnarok nog niet, maar zodra ik hem heb, zal ik die cactussen wel even scheren...
Pagina: 1
THNX!