I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
En die trage bewegingen maak je ook in max? en naar welk formaat moet je dat exporteren dan ? losse plaatjes .movVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:25:
eehm gewoon allebei, maak je footage in max ofzo (dat rond kicken) en zet er in flash je data overheen
Wat je wilt... Je kunt in Flash de meest gangbare media wel importeren. Dus je kunt een filmpje renderen naar een reeks plaatjes en deze importeren in Flash bijvoorbeeld.mkanon schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:28:
[...]
En die trage bewegingen maak je ook in max? en naar welk formaat moet je dat exporteren dan ? losse plaatjes .mov
Ik weet niet of er voor 3dmax een vector plugin bestaat (met Maya kun je renderen naar vector), maar in principe zijn de mogelijkheden beperkt tot je fantasie en kennis over de pakketten...
Verwijderd
Hey ... maar dan heb je ook wat!
dat zijn geen vectoren hoor, je rendert een animatie met belachelijke hoeveelheden motionblur naar een png-sequence met zo min mogelijk frames (genoeg om de illusie van animatie te houden). Die zet je in flash en presto.
Stoer; Marduq
Swift3D ben ik niet zo enthousiast over, gewoon png's renderen en importeren in flash werkt voor mij nog steeds het lekkerst...
waar wat dan te doen ik flash
daar houdt het bij mij altijd op
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Hier dusVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:28:
hmmmm overigs hebben ze die site niet zelf gemaakt
zie flash
op
http://www.templatesweb.com
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
idd, die hebben ze gekocht. Werk er zelf bij, maar de meeste waren er niet blij mee ;xVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:28:
hmmmm overigs hebben ze die site niet zelf gemaakt
Verwijderd
da's in feite gewoon 3dsmax alleen dan voor export naar Flash
Is alleen een beetje jammer dat discreet plasma per direct uit het assortiment en de ontwikkeling heeft gegooid. Maar d'r is vast nog wel iemand die plasma heeft.
Stel ik maak in 3dmax een shiny robotje, als ik die dan animeer heeft ie niet allemaal van die blurry effecten er over, moet ik dat dan in 3dmax doen of in een export of import proggie ?
Vanuit MAX exporteren naar vector kan in elk geval met de Cebas plug-in FinalToon, maar dat is volgens mij niet hoe deze site is gedaan. Dit is gewoon gerenderd volgens mij.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Kan gewoon standaard 3dmax ook motion blur ?? want dat heb ik nog nooit gevonden ?? en gewoon renderen is dus exporteren naar plaatjes en die als sequence importeren ? wat voor framerate moet zo iets hebben ?Oogst schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:40:
Motionblur kun je het beste doen in MAX, omdat je dan de meeste informatie over de scene hebt en dus het beste resultaat kunt krijgen. Alle bekende renderers ondersteunen motion blur, inclusief Brazil en Scanline, dus dat is goed te doen.
Vanuit MAX exporteren naar vector kan in elk geval met de Cebas plug-in FinalToon, maar dat is volgens mij niet hoe deze site is gedaan. Dit is gewoon gerenderd volgens mij.
Verwijderd
moblur vind je als je rechtermuis klikt op je object
naar properties
en naar motionblur gaat [rechtsonder]
en vervolgens image aanvinkt
multiplier kun je je blur sterkte vervolgens mee vergroten
renderen doe je gewoon naar.png
of .jpg
vervolgens importeer je de eerste afbeelding van je sequence in flash
flash rvaagt hierna of je een sequence wilt importeren
ja klikken en done
vergeet niet dat je het beste kunt importeren in een nieuwe movieclip ..
dit bespaar gezeik met verplaatsen etc
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 11:37 ]
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:35:
12 fps is voldoende
moblur vind je als je rechtermuis klikt op je object
naar properties
en naar motionblur gaat [rechtsonder]
en vervolgens image aanvinkt
multiplier kun je je blur sterkte vervolgens mee vergroten
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
yupOogst schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:36:
Dat is motion blur voor een specifiek object. Complete motion blur voor heel de scene tegelijk (en dus ook voor camerabeweging) vind je bij de camera-instellingen.
maar soms wil je niet alles moblurren
vandaar selectief
Stoer; Marduq