Toon posts:

[2003] Hoe pas ik achtergrondkleur Word aan in luna theme?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij een vriendin pas geleden Office 2003 geinstalleerd. Nu is zij een fervent aanhanger van het lunatheme, met als gevolg dat de knoppen (dus file, edit etc.) en toolbars in Word 2003 een blauwe kleur hebben. Ik kan dit nergens aanpassen (of kan het iig niet vinden). Weet iemand waar ik de layout kan veranderen en dus ook die kleur?

Mijn 2e vraag is. Zij is Chinese en gebruikt de Chinese IME op haar PC. Standaard staat de language bar in windows gewoon op Engels, maar zodra ze MS word opstart verandert ie naar Chinees en moet je dus eerst weer naar de language bar om dit naar engels te veranderen. Ik heb al geprobeerd de default language op Engels te zetten, maar dit heeft geen effect. (Extra > Language > Set Language). Wie weet hoe ik Word default op Engels kan laten opstarten?

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:19:
Ik heb bij een vriendin pas geleden Office 2003 geinstalleerd. Nu is zij een fervent aanhanger van het lunatheme, met als gevolg dat de knoppen (dus file, edit etc.) en toolbars in Word 2003 een blauwe kleur hebben. Ik kan dit nergens aanpassen (of kan het iig niet vinden). Weet iemand waar ik de layout kan veranderen en dus ook die kleur?

Mijn 2e vraag is. Zij is Chinese en gebruikt de Chinese IME op haar PC. Standaard staat de language bar in windows gewoon op Engels, maar zodra ze MS word opstart verandert ie naar Chinees en moet je dus eerst weer naar de language bar om dit naar engels te veranderen. Ik heb al geprobeerd de default language op Engels te zetten, maar dit heeft geen effect. (Extra > Language > Set Language). Wie weet hoe ik Word default op Engels kan laten opstarten?
Antwoord op vraag 1: volgens mij kan dit niet. Gewoon aan wennen dus.

Antwoord op vraag 2: bij Office zit een losse applicatie, Microsoft Office 2003 Language Settings. Die zou onder All Programs\Microsoft Office\Microsoft Office Tools moeten staan. Zo niet, dan kun je hem nog even installeren vanaf de CD.

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
Vincent Bovelander schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:24:
[...]

Antwoord op vraag 1: volgens mij kan dit niet. Gewoon aan wennen dus.

Antwoord op vraag 2: bij Office zit een losse applicatie, Microsoft Office 2003 Language Settings. Die zou onder All Programs\Microsoft Office\Microsoft Office Tools moeten staan. Zo niet, dan kun je hem nog even installeren vanaf de CD.
Bedankt voor je antwoord alvast, Ik ga het uitproberen.

Als iemand nog ideeen heeft over het aanpassen van de kleur laat ze alsjeblieft weten :).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je de Chinese taal ingesteld in de language settings? Misschien een idee om die er helemaal uit te gooien? Kan je doen middels het control panel :)

Tevens is Outlook geen OS, maar een software pakket. Ik verplaats je topic daarom.

Windows Operating Systems > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters