Toon posts:

Geforce4MX : Zag zijn leven voorbij flitsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo:

Ik kwam thuis van Mac Donalds en ik start mijn pc op maar tot verbazing start mijn monitor niet op...dus ik doe ff reset maar nog steeds niks..Dus ik haal mijn Geforce 4 MX eruit stop er ff een TNT2 in en toen deed mijn monitor het wel. En toen weer geforce 4mx geprobeert maar het mocht niet baten. Dus ik stop die GF4MX ff in een andere pc en daar deed hij het ook niet...de pc maakte tijdens het opstarten (zonder dat de beeldscherm aan ging) een piepend geluid. En er brande een klein rood lichtje op de mobo. Maar hoe komt het dat die GF4MX het niet meer doet?
Hij heeft maanden goed gedraaid maar nu opeens start me monitor er niet meer op.

Ik heb met die GF4MX NOOIT overgeclocked....of andere dingen mee gedaan...helemaal nix.

Plz Help...

PS: toen die GF4MX nog werkte gaf hij bij eigenschappen aan dat het een PCI 0x kaart is....maar het hoort AGP8x te zijn....nu heb ik TNT2 erin zitten en die geeft ook PCI 0x aan :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 17:12 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het kan helaas zo zijn dat een kaart na een tijdje gewoon kapot gaat, je hoeft er opzich niet vreemds mee te doen

je hebt denk ik gewoon pech, maar wees blij dat het om een GF4mx gaat en niet om een x800 :)

als je nog garantie hebt zou ik gewoon terug gaan naar de winkel

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wat valt er te helpen? niks lijkt me. Je zegt zelf dat je hem al in een andere PC hebt geprobeerd en het daar ook niet doet.. Het ding is dus gewoon hardstikke dood! (jaja, hard, maar waar)

heb je nog garantie? Op dit forum kunnen wij je in ieder geval niet meer helpen :)

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Ik had deze kaart geleend van een vriend. En de kaart overlijd in mijn pc.....moet ik geld aan hem geven of zou hij net zo goed ook dood kunnen gaan in zijn pc?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:42
Had gekund, maar is niet gebeurd. Misschien heb je'm met het erin zetten wel beschadigd, who knows. Wat betreft geld geven: dat moet je met hem regelen denk ik.

Roomba E5 te koop

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:20:
Ik had deze kaart geleend van een vriend. En de kaart overlijd in mijn pc.....moet ik geld aan hem geven of zou hij net zo goed ook dood kunnen gaan in zijn pc?
Kun je alleen maar naar gissen. Het is gewoon een kwestie van pech. Zie het een beetje als wat je breekt moet je vergoeden. Lijkt me wel zo netjes.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is idd wel netjes om te vergoeden (ik heb er absoluut geen problemen mee om te betalen) maar was het wel mij schuld? ...als het gewoon de tijd was van de vga om dood te gaan dan kan ik er niet echt wat aan doen

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

das waar...

kijk anders wat die vriend van je zegt als je de situatie uitgelegd hebt.

Hoelang zit die kaart btw al in je pc?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:30:
Ja het is idd wel netjes om te vergoeden (ik heb er absoluut geen problemen mee om te betalen) maar was het wel mij schuld? ...als het gewoon de tijd was van de vga om dood te gaan dan kan ik er niet echt wat aan doen
Die vriend is al zo aardig om die kaart uit te lenen, als die kaart dan in jouw PC kapot gaat dan betaal je er toch gewoon voor? Zou ik wel doen i.i.g., en als het mijn kaart zou zijn zou ik geld willen zien.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:37:
[...]
Die vriend is al zo aardig om die kaart uit te lenen, als die kaart dan in jouw PC kapot gaat dan betaal je er toch gewoon voor? Zou ik wel doen i.i.g., en als het mijn kaart zou zijn zou ik geld willen zien.
dat ligt er met net aan met wat voor reden die vriend die kaart gegeven heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Hij gaf mij die kaart omdat ik de mijne had verkocht en ik spaarde voor een nieuwe...hij gebruikde die kaart niet....hij leende ook al uit aan een andere vriend..ik ben dus de 2de die het leende. Hij heeft zelf een 9600 XT.

PS die kaart zit ongeveer 1 maand in mijn pc...daarvoor was hij bij een andere vriend die hem leende...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 17:43 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

PS: toen die GF4MX nog werkte gaf hij bij eigenschappen aan dat het een PCI 0x kaart is....maar het hoort AGP8x te zijn....nu heb ik TNT2 erin zitten en die geeft ook PCI 0x aan :S
PCI 0x , je hebt waarschijnlijk de AGP/Moederbord drivers niet geinstalleerd.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Vertel het hem, en kijk naar zijn reactie, als hij het echt erg vindt zou ik het zeker vergoeden, en als je zeker wil zijn, kun je het toch gewoon vragen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al verteld....hij vind het niet zo erg maar volgens mij wilt hij er wel geld voor

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 10:27
Ach, misschien moet je aanbieden om op marktplaats een andere 2e hands gf4mx op te snorren. Die dingen kosten met een beetje mazzel misschien 25/30 euro.

Hmm, ik zie net dat ze nieuw ook maar net boven de 30 euro zitten. Dat lijkt me niet een soort bedrag om te aarzelen met het vergoeding. Iets aanbieden zou ik zeker doen, teruggeven met een 'lullig voor je' is niet iets waarmee je vrienden maakt. :)

[ Voor 46% gewijzigd door DaCoTa op 25-11-2004 18:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij wilt er geen geld voor...maar ik vind het wel minder voor hem...ik denk toch gewoon dat ik er wat geld voor geef....ook al wilt hij niet

Verwijderd

Tja zulke mensen zijn er ook. Lijkt wel een corrupte bios van je kaart.

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-08 22:06
Geef hem een doos MERCI of een zak drop ofzo, het gaat dan meer om het gebaar :z

MvG. Jack©© :)

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Pagina: 1