Ik ben totaal onebekend met het fenomeen PDA. Maar ik wil er toch eentje gaan aanschaffen. Via de vele sites zie ik door de bomen 't bos niet meer en hoop dat hier iemand mij kan adviseren.
Wat ik zoek:
- Goede, makkelijke maar uitgebreide agenda functie
- MP3-speler
- Makkelijk aan te sluiten op mijn huidige pc
- geen batterijen maar een accu die je netzoals bij een telefoon met een adapter of dockingstation kan opladen.
- Liefst Windows besturingssysteem, zodat er meer windows applicaties op zouden kunnen draaien.
Wat een pré is, maar totaal niet noodzakelijk:
- Mogelijkheid mee te bellen
- Mogelijkheid voor TomTom
- Mogelijkheid om e-mail mee op te halen
- Mogelijkheid om mee te internetten
En als laatste natuurlijk de prijs, ik zoek niet het goedkoopste van het goedkoopste. Op pdashop.nl staan er al wat met een prijs van zo'n 200 euro. Ik wil er eigenlijk maximaal 400 euro voor neer tellen.
Kan iemand mij adviseren welke pda goed getest is, makkelijk is, en bovenstaande zaken heeft? Thx!
Wat ik zoek:
- Goede, makkelijke maar uitgebreide agenda functie
- MP3-speler
- Makkelijk aan te sluiten op mijn huidige pc
- geen batterijen maar een accu die je netzoals bij een telefoon met een adapter of dockingstation kan opladen.
- Liefst Windows besturingssysteem, zodat er meer windows applicaties op zouden kunnen draaien.
Wat een pré is, maar totaal niet noodzakelijk:
- Mogelijkheid mee te bellen
- Mogelijkheid voor TomTom
- Mogelijkheid om e-mail mee op te halen
- Mogelijkheid om mee te internetten
En als laatste natuurlijk de prijs, ik zoek niet het goedkoopste van het goedkoopste. Op pdashop.nl staan er al wat met een prijs van zo'n 200 euro. Ik wil er eigenlijk maximaal 400 euro voor neer tellen.
Kan iemand mij adviseren welke pda goed getest is, makkelijk is, en bovenstaande zaken heeft? Thx!