Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[pda] Welke past nu het beste bij mijn wensen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben totaal onebekend met het fenomeen PDA. Maar ik wil er toch eentje gaan aanschaffen. Via de vele sites zie ik door de bomen 't bos niet meer en hoop dat hier iemand mij kan adviseren.

Wat ik zoek:
- Goede, makkelijke maar uitgebreide agenda functie
- MP3-speler
- Makkelijk aan te sluiten op mijn huidige pc
- geen batterijen maar een accu die je netzoals bij een telefoon met een adapter of dockingstation kan opladen.
- Liefst Windows besturingssysteem, zodat er meer windows applicaties op zouden kunnen draaien.

Wat een pré is, maar totaal niet noodzakelijk:
- Mogelijkheid mee te bellen
- Mogelijkheid voor TomTom
- Mogelijkheid om e-mail mee op te halen
- Mogelijkheid om mee te internetten

En als laatste natuurlijk de prijs, ik zoek niet het goedkoopste van het goedkoopste. Op pdashop.nl staan er al wat met een prijs van zo'n 200 euro. Ik wil er eigenlijk maximaal 400 euro voor neer tellen.

Kan iemand mij adviseren welke pda goed getest is, makkelijk is, en bovenstaande zaken heeft? Thx!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

ik heb zelf de Asus MyPal A620BT en hij bevalt me prima. er is genoeg software voor te vinden. schermpje is erg scherp/duidelijk (beter dan menig ipaq).
standaard zit er al een agenda functie in, email programma, browser. Ik heb er tomtom3 op draaien en nog wat meer software.
Het werkt allemaal perfect, standbytijd is ook wel dik in orde en met het Compact Flash slot kun je het geheugen uitbreiden of bijvoorbeeld een wireless kaartje in prikken zodat je draadloos kunt internetten.
Ik zelf heb hem laatst gekocht voor €290,- (nadat ik zelf op m'n vorige a620bt ben gaan staan 8)7). Zo houd je nog geld over voor wat accesoires

- hij heeft dus een accu
- standaard agenda software volstaat voor mij persoonlijk, maar er zijn genoeg andere (uitgebreidere) pakketten te vinden
- heeft mediaplayer waarmee mp3's af te luisteren zijn (compact flashkaartje is hierbij wel makkelijk voor de ruimte)
- zit een USB Cradle bij waar je hem in zet om te synchroniseren met outlook e.d. en files over kunt zetten
- draait windows mobile

maar eigenlijk voldoen alle pocketpc's wel aan jouw wensen

[ Voor 35% gewijzigd door tozzke op 25-11-2004 17:57 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

"Welke PDA moet ik kopen?" is een veelgestelde vraag in topicstarts. En die gaan allemaal dicht, dus deze ook. Waarom?
Omdat hier van je wordt verwacht dat je eerst zelf uitzoekt wat je wensen zijn, waar je de PDA voor gaat gebruiken en welke extra mogelijkheden je verwacht van het apparaat. Voor het beantwoorden van die vraag zou je eens kunnen kijken op sites als www.kieskeurig.nl, www.palmclub.nl en www.pocketpc-club.nl. Dan komen er vast wat PDA's naar voren die aan je wensen/eisen voldoen. Met de GoT search kan je vervolgens meer informatie vinden over de apparaten waartussen je dan nog twijfelt. Heb je een vraag over een specifieke PDA, stel hem in het betreffende topic.
Dat is heel wat doeltreffender dan zomaar een vinger in de lucht steken (lees: een topic openen) met wat wensen waaraan tegenwoordig bijna alle PDA's voldoen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.