Nog een week en HL² MP is werkelijkheid !?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Triple_D
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 11:32
Zoals jullie misschien al hebben gezien bij het nieuws dat er een nieuwe Half Life 2 upgrade is gekomen, wordt er volgende week Source SDK en een "surprise for the community" gereleast.

Nou heb ik uit betrouwbare bronnen op andere forums vernomen dat de verrassing de Multiplayer optie voor Half Life 2 is ! Waar de Half Lifers al dagen op zitten te wachten, komt hij volgende week dus echt ! MP voor HL2 !

p.s "but sssht, don't tell anyone"

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Hmm, en deze enorme heftige mededeling is volgens jouw een apart topic waard :? Lijkt me beter dat je dit in het "Grote HL2 topic" kan melden!!!

..::System Specs::..

• Christiano007
  • Laatst online: 23:44

Christiano007

Ich bin der champion

okeej dan 8)7

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Moet hij toch weten als ie een topic opent? niet alles hoeft van mij in een mega groot topic.

Zou wel cool zijn, Ik vraag me alleen af of ze hier nou al echt lang mee bezig zijn of dat ze het in een maandje in elkaar hebben geflanst omdat er zoveel mensen een hl2 mp wouden.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 06:10

Nik

offtopic:
Ik vind dit best wel een apart topic waard, nu kan er over gesproken worden, en ook: als het eenmaal zo ver is, kan dit topic speciaal voor bijvoorbeeld mods en multiplayer gebruikt worden. Sja...

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:52
Ja precies in dat andere topic lopen ze alleen maar te janken "Ik zit vast!!!".

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:08:
Moet hij toch weten als ie een topic opent? niet alles hoeft van mij in een mega groot topic.

Zou wel cool zijn, Ik vraag me alleen af of ze hier nou al echt lang mee bezig zijn of dat ze het in een maandje in elkaar hebben geflanst omdat er zoveel mensen een hl2 mp wouden.
mwah, de functionaliteit zit er natuurlijk wel in, alleen ff een schil omheen bouwen...
(anders hoeft de hl comunity ook geen mp mods te maken, en was er geen CS:S DOD:S)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Triple_D
laten we 't voor de gein in deze topic, even on-topic houden ;) voor de verandering..

die MP volgende week word zooo kickass !! gigantisch spektakel :D kben echt benieuwd hoe de levels zijn en hoe ze 't gaan fixen.. super ! :D lang leven Valve

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Maar is het dan voor 100% zeker dat er een Half-Life² DM komt?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

nee toch, het is een verassing
en er wordt gespeculeert dat dat wel 's hl2 dm zou kunnen zijn

(wishfull thinking)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Triple_D
J2pc schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:52:
nee toch, het is een verassing
en er wordt gespeculeert dat dat wel 's hl2 dm zou kunnen zijn

(wishfull thinking)
naja ik heb gehoord dat het idd HL² DM is, dus reken er maar op..

• Crash
  • Laatst online: 25-10 19:58
Leuk om te weten, maar niet topic/discussie waardig :)
Post maar in het HL2 topic, maar daar is het ook al vaker voorbij gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.