Gebruik sinds kort dvd x copy platinum maar ik kan er niet helemaal uitkomen. Als ik dvd wil branden moet ik zelf selecteren welke titlesets ik wil. Maar ik weet niet welke ik allemaal moet selecteren. Ik wil alleen het menu bewaren de film zelf en nederlandse subtitles. Ik hoef dus geen extra dingen erop. Ik krijg dus stuk of 10 titles te zien.
Beste Tony_Montana,
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukte niet? Welk OS gebruik je? Welke versie van het programma?
Lees ook Stappenplan openen nieuw topic even door. Ik kan uit je topicstart niet opmaken dat je zelf enige moeite hebt gedaan. Daarom sluit ik dit topic. Misschien zou je ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen: Beleid nog even door kunnen nemen
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Wat lukte niet? Welk OS gebruik je? Welke versie van het programma?
Lees ook Stappenplan openen nieuw topic even door. Ik kan uit je topicstart niet opmaken dat je zelf enige moeite hebt gedaan. Daarom sluit ik dit topic. Misschien zou je ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Software Algemeen: Beleid nog even door kunnen nemen
Dit topic is gesloten.
![]()