Toon posts:

[98] precieze stappen van het opstarten van een windows PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn de preciese stappen die een pc met win 98SE maakt tijdens het opstarten , heb search en google al gebruikt maar kon niks relevants vinden.

ook heb ik nog een lijstje nodig met foutmeldingen die je in dit processes zou kunnen krijgen .

wie is er zo lief om deze n00b te helpen ?

BVD Jeroen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Euh.. dat zijn er nogal veel :) Je kunt tijdens het opstarten een log laten maken (F8 duwen voor je het windows logo ziet), daar staat een hoop in. Foutmeldingen bij het opstarten zie je niet zo vaak.. win98 blijft meestal gewoon hangen is mijn ervaring :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe heb je gezocht dan? Mijn eerste poging, [google=boot sequence windows 98], geeft meteen je antwoord op de eerste vraag :Y)

Meldingen: loop even langs Microsoft.com. Welke stappen en meldingen heb je al wel gevonden? <-- kunnen we wellicht aanvullen :)

offtopic:
Dit klinkt mij nogal in de oren als een huiswerkopdracht.

Welkom trouwens :)

Ik zet even 98 in de topictitel omdat je het over specifiek 98 hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:58:
Hoe heb je gezocht dan? Mijn eerste poging, [google=boot sequence windows 98], geeft meteen je antwoord op de eerste vraag :Y)

Meldingen: loop even langs Microsoft.com. Welke stappen en meldingen heb je al wel gevonden? <-- kunnen we wellicht aanvullen :)

offtopic:
Dit klinkt mij nogal in de oren als een huiswerkopdracht.

Welkom trouwens :)

Ik zet even 98 in de topictitel omdat je het over specifiek 98 hebt.
nee , eerste is omdat ik wil weten waar het booten van me back-up pc aan kaan liggen , tweede heb ik idd wel nodig voor shool , maar da boeit net.