Toon posts:

[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik moest mijn mobo (Epox i845PE) vervangen want hij was stuk. Nu zit er een ASRock P4i45GV mobo in. Ik heb XP moeten herinstalleren, want met het nieuwe mobo wilde de 1e XP installatie niet opstarten. Nu heb ik dus een dubbele installatie van XP op twee verschillende partities.
Nu is mijn vraag of de 1e XP installatie dmv de 2e gerepareerd kan worden zodat de settings bij mijn nieuwe mobo passen (waarschijnlijk niet he?). En hoe kan ik anders toegang krijgen tot de bestanden die onder mijn gebruikersaccount van de 1e XP installatie staan? En hoe kan ik zoveel mogelijk programma's zoals office, antivirus overzetten op mijn 2e XP installatie of moet ik alles opnieuw installeren? En als laatste, hoe verwijder ik de 1e XP installatie als alles overgezet is?

Bedankt voor jullie hulp! :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je zou take ownership kunnen doen op de bestanden. Ook kan je een restore proberen. Lees Windows Operating Systems - FAQ even door, daar wordt het allemaal in beschreven.

Helaas mis ik in je topic wat je allemaal al hebt geprobeerd. Iets we wel verwachten. Lees hierover Windows Operating Systems - Policy nog even door :) Je topictitel is erg beperkt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.