Toon posts:

[ADSL]Telco-Telco migratie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke ISP's die op het Tiscali-Wholesale netwerk zitten doen er allemaal aan telco-telco migraties ?
Als ik ze allemaal moet gaan bellen dan ben ik een hoop geld kwijt en mailen duurt te lang. ;)

Van Cistron en Telebyte weet ik dat ze het ondersteunen

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 10:09
Het zijn er volgens mij nog steeds niet erg veel. Ik weet wel dat Tiscali (als ISP) het tegenwoordig ook kan.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:37:
Welke ISP's die op het Tiscali-Wholesale netwerk zitten doen er allemaal aan telco-telco migraties ?
Als ik ze allemaal moet gaan bellen dan ben ik een hoop geld kwijt en mailen duurt te lang. ;)

Van Cistron en Telebyte weet ik dat ze het ondersteunen
Sowieso biedt ook BBned het nu aan. Welke ISP's dat al aanbieden is helemaal een raadsel so-far.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Speedlinq doet het .... (ik had zelf een omschakeltijd van 7 minuten)

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:21
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:59:
Speedlinq doet het .... (ik had zelf een omschakeltijd van 7 minuten)
Dat is vreemd, een tijdje geleden vertelde Speedlinq me via de mail dat ik zeker vier weken moest wachten.

Navraag bij TforTelecom leerde me vandaag dat ook zij een downtime van vier weken aanhouden. Voor de zekerheid toch ff Speedlinq gebeld en daar wist de administratieve afdeling me te vertellen dat ik uit moest gaan van vier weken. Toen ik vroeg of het niet sneller kon moest ik maar ff bellen met de technische dienst (en die namen maar niet op :O).

Als je de overstap mocht maken naar een provider die ook zo traag is, overweeg dan ff het proefabbo van @home (2 maanden voor 35 euro) te nemen. 8)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tiscali ken je ingangsdatum opgeven, dat wordt dan de datum waarop je huidige abo afloopt.

Maja over klantenservice van Tiscali ben ik niet te spreken. Had deze vraag die jij nu stelt gemailt aan ze, dat was 4 november, en vanochtend kreeg ik eindelijk antwoord, en ik was alweer helemaal vergete DAT ik ze uberhaupt gemailt had :O :
quote: mailtje
1. ik heb nu adsl van hccnet (kpn), en wil naar tiscali overstappen, kan
dit zonder 6-8 weken geen internet (kan ik overstappen in 1 dag)
quote: tiscali_antwoord
U kunt bij uw aanvraag voor Tiscali adsl op de website gelijk aangeven dat u op dit moment internet hebt bij een andere provider. U dient dit abonnement bij de andere provider wel zelf te beëindigen. U kunt dan bij de nieuwe aanvraag voor Tiscali een wensdatum opgeven dat uw adsl in moet gaan zodat u dus niet zonder internet komt te zitten.
maja dit antwoord staat dus op de site van hun ook, dus daar wordt je niet wijzer van |:(

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
roel-online schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:13:
[...]
Dat is vreemd, een tijdje geleden vertelde Speedlinq me via de mail dat ik zeker vier weken moest wachten.

Navraag bij TforTelecom leerde me vandaag dat ook zij een downtime van vier weken aanhouden. Voor de zekerheid toch ff Speedlinq gebeld en daar wist de administratieve afdeling me te vertellen dat ik uit moest gaan van vier weken. Toen ik vroeg of het niet sneller kon moest ik maar ff bellen met de technische dienst (en die namen maar niet op :O).

Als je de overstap mocht maken naar een provider die ook zo traag is, overweeg dan ff het proefabbo van @home (2 maanden voor 35 euro) te nemen. 8)
Misschien had iwantje al een DSL verbinding via het BaByXL/Tiscali-Wholesale netwerk. Dan is het geen telco-telco migratie maar een ISP-ISP migratie geweest.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1