ik heb een probleempje.... ik heb een netwerk thuis en die deed het perfect tot dat ik mijn pc van plaatst veranderde en dus de netwerk kabel effe eruit had gedaan daarna deed het internet het nog en de dag daarop weer pc aan geeft ie aan dat mijn ip adres 0.0.0.0 is subnetmmask 0.0.0.0 ik heb van alles geprobeerd NIC opnieuw geinstald netwerk geprobeerd opnieuw te configureren het gaat om 3 pc met een router ertussen alle drie pcs winxp pro en de andere twee die hebben gewoon internet..
Verwijderd
Iets meer informatie is wel handig.
Hoe krijgen de pc's hun ip adressen?
Hoe zitten de pc's met elkaar verbonden?
Heb je al geprobeerd een vast ip in te stellen?
Ok niet helemaal goed gelezen dat je een router hebt.
Heb je al een andere netwerk kabel geprobeerd?
Hoe krijgen de pc's hun ip adressen?
Hoe zitten de pc's met elkaar verbonden?
Heb je al geprobeerd een vast ip in te stellen?
Ok niet helemaal goed gelezen dat je een router hebt.
Heb je al een andere netwerk kabel geprobeerd?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 14:05 ]
die router fungeert dus als DHCP server? Als je in de command line via ipconfig /renew een nieuwe lease probeert te krijgen werkt dit dan wel of niet?
en anders wil een vast ip vast wel helpen
en anders wil een vast ip vast wel helpen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
via een router die vervolgens op de adsl modem is aangesloten en het is de bedoeling dat ie de ip adres automatish verkrijgt... wat ik heel raar vind is dat ie al jaren het wel doet en opeens stopt ie ermee
nee geen nieuwe kabel geprobeerd omdat hij wel aangeeft dat ie verbonden is zeg maar ik weet uit eigen ervaring dat als een kabel niet meer goed is of kapot dat ie dan aangeeft dat de netwerk kabel niet verbonden is of is het ook mogelijk dat ie wel aangeeft dat ie aangesloten is maar toch kapot is
????
????
ik ken het ip "0.0.0.0" alleen als een niet goed gedeinstaleerde norton antivirus (/firewall) zodat de MS protocol stack niet goed opstart.
wat voor fout geeft ipconfig /renew (en haal die foutmelding eens door google heen)
ALs alleen de kabel stuk is krijg je normaal een 169.* adres.
wat voor fout geeft ipconfig /renew (en haal die foutmelding eens door google heen)
ALs alleen de kabel stuk is krijg je normaal een 169.* adres.
[ Voor 16% gewijzigd door leuk_he op 25-11-2004 15:26 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Pagina: 1