Ik heb zojuist een HP Photosmart M307 gekocht (speciale aanbieding: 105€ korting + gratis batterijen-oplader). Nu vraag ik me af hoe ik onder Windows 2000 mijn foto's daar vanaf krijg, zonder administratorrechten te hebben? Vele fototoestellen kunnen namelijk gewoon als soort van USB key geïnstalleerd worden, maar Windows wil voor deze perse de specifieke HP-drivers installeren. Hoe krijg ik mijn PC zo ver om het ding via standaard USB storage drivers (die wel geïnstalleerd zijn) aan te spreken?
(Het gaat dus om de PC op het werk, waar ik geen administratorrechten kan krijgen.)
[edit]
Sorry! Doe maar dicht, ik heb het gevonden... Je kan gewoon in het apparaatje zelf instellen dat hij zich als USB mass storage device aanmeldt
(Het gaat dus om de PC op het werk, waar ik geen administratorrechten kan krijgen.)
[edit]
Sorry! Doe maar dicht, ik heb het gevonden... Je kan gewoon in het apparaatje zelf instellen dat hij zich als USB mass storage device aanmeldt
[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 25-11-2004 13:58 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.