Logitech Z-640 Satellites aan de muur ophangen?

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-07 11:31
Aangezien ik binnenkort een Z-640 setje wil kopen, maar ik niet kan ontdekken of ik deze ook aan de muur op kan hangen, had ik de volgende vraag.

Zijn de Satellites op te hangen aan de muur?

Verwijderd

De Z-640 heeft volgens mij geen schroefbevestigingspunten.
Maar met dubbelzijdige plakband blijft alles plakken!
De pootjes hebben een redelijk raakoppervlak. Ik denk dat je ze wel stevig op kunt hangen aan dubbelzijdige tape. Zorg wel dat je een beetje kwaliteit tape hebt, anders vallen ze, en da's niet de bedoeling!
Je kunt misschien ook een constructie maken van ijzeren haakjes: als je zorgt dat er ongeveer een ruimte van 2 millimeter tussen de muur en het haakje zit, kun je de platte speakerpootjes daar zo tussen schuiven.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-07 14:14
Als het goed is kun je de pootjes zo draaien dat je ze kan bevestigen aan de muur, vandaar ook de gaten in de voetstukken.

Heb het wel eens eerder voorbij zien komen, dus denk dat het zo moet :)

Verwijderd

of zoals ik het zei... k heb ff een plaatje gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://downloads.jeroengeerts.nl/fotos/overig/bevestiging.jpg

• Kvn
OK, perfect :)
Ik heb ze besteld :7

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-07 14:14
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:30:
of zoals ik het zei... k heb ff een plaatje gemaakt

[afbeelding]
Ook hierbij even kanttekeningen zetten, als je ze via jouw methode ophangt hangen die speakers dus recht naar beneden, en als je ze draait recht omhoog... lijkt me ook niet echt de bedoeling.

Achter bij de bevestiging van de voetjes zit een schroef, die je een stukje kan losdraaien, en dan die 180 graden draaien, zo hangen ze een stuk schuiner, wat beter is. En er zitten 2 gaatjes in de voetjes waarmee je ze dus vast kan schroeven in de muur :)

edit:
VVV nice one, dat bedoel ik dus... kon het helaas zelf niet showen :)

[ Voor 6% gewijzigd door RonaldMade op 25-11-2004 18:24 ]

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fyre/werkplek.jpg

Een foto zegt meer dan 1000 woorden :+

• Kvn
Ok, cool :) Iemand toevallig nog een idee hoe lang die kabeltjes zijn, en of ik ze kan verlengen met gewoon speakerdraad?
Pagina: 1