Toon posts:

D-Link MediaLounge DSM-320 Wireless Media Player

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allen,

Ik kwam deze week het volgende apparaat tegen.

http://www.d-link.com/products/?pid=318

Ik ben al enige tijd aan het nadenken over de aanschaf van een divx player en of een xbox maar, ik ben dus geen gamer en het nadeel van divx players is dat ze niet echt te updaten zijn volgens mij.

Maargoed dit apparaat geeft weer nieuwe mogelijkheden ik vroeg me af of er mensen zijn die het apparaat kenen en er ervaring mee hebben.
Wie heeft er meer info en of suggesties?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Hier is nog een vergelijkbaar apparaat volgens mij. Ik heb verder ook geen ervaring met deze apparaten, maar het concept is zeker interessant.. :) Ik ben dan ook erg benieuwd naar reacties van anderen die er al wel mee hebben gewerkt.

http://www.pinnaclesys.co...oduct_ID=1491&Langue_ID=6

________________ Kick:

Hier staat een persbericht over het zelfde apparaat: nieuws: D-Link brengt draadloze mediaspeler uit :)

[ Voor 22% gewijzigd door OkkE op 30-11-2004 14:35 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

heb dit apparaat gekocht maar krijg het niet werkende...
heeft iemand ervaring met wireless networking enzo ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:16:
heb dit apparaat gekocht maar krijg het niet werkende...
heeft iemand ervaring met wireless networking enzo ?
zo juist heb ik een revieuw geschreven over de sitecom wl-124, echter, mijn bese vriend leek zoiets ook wel leuk dus samen gekeken op marktplaats wat er werd aangeboden.

die d-link dsm-320 leek mij ook wel wat dus overeengekomen dat mijn vriend die sitecom zou nemen en ik die d-link. dit omdat de afmetingen mij iets meer aanspraken dan die sitecom.

afijn, wij naar denhaag om die d-link op te halen voor de prijs van 65 euro. thuis gekomen ding hier thuis aangesloten teneinde wat uit te testen...

wat een rampending :( media software was amper aan de gang te krijgen. maar dat lukte uiteindelijk wel. toen daarna werd ik helemaal pist omdat deze d-link alleen wep ondersteung en al helemaal geen simpel wpa. voor bij mij thuis was de maat al vol dus heb besloten weer te ruilen met mijn vriend, hij die d-link en ik weer mijn sitecom.

bij hem maakte het aansluiten iets makkelijk gezien zijn tele2 router alleen wep ondersteund dus connecten was een makkie :)

verder verliep via zijn router alles wel aardig. foto`s bekijken no problemo, video kijken ben ik nog niet uit, en uitzending gemist wordt niet ondersteund, maar dat vond mijn vriend geen gemis.

tot slot: voor mij was het 3 keer niks deze d-link ( ja link werd ik er wel van 8)7 ) dus was blij dat ik mijn sitecom weer terug had. voor zo`n apparaat van die nieuwwaarde dat nog geeneens simpel wpa ondersteund vind ik het en troosteloos apparaat ;(

groet marcel.