[meuktracker] SpamAssassin

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey,

Ik was net opzoek naar SpamAssassin in de meuktracker. En toen viel me op dat er nog een 2.x versie staat (van augustus), terwijl inmiddels 3.01 uit is (oktober).
Heeft het nog zin om deze te submitten, aangezien die al een maand oud is?
In mijn ogen is het toch wel mooie software, die wel geupdate zou moeten worden... :)

(http://spamassassin.apache.org/)

[ Voor 6% gewijzigd door MadMurdock op 25-11-2004 13:07 . Reden: linkje erbij ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de Meuktracker proberen we zoveel mogelijk recent materiaal te plaatsen. Dat is helaas niet het geval van SpamAssassin, die is namelijk van 22 oktober en dat is echt te laat voor de Meuktracker. Als het nou 22 november was geweest, dan had ik het overwogen om die nog te plaatsen.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ah,

dat is een eye-opener.
Dus als niemand ooit een nieuwe versie van de catalist-drivers meld en iemand komt er na een week achter, dan nog komt deze er niet in?

Wat is de reden om grote releases, ook al blijken deze een week te bestaan niet in de meuktracker. Beter laat dan nooit toch?

Ik kan me wel voor stellen dat je bij kleinere ugrades en kleinere pakketen wat kritischer kijkt..

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat verschilt inderdaad per programma/driver/firmware. Voor elk soort update hebben we richtlijnen opgesteld tot wanneer ze nog geplaatst kunnen worden. Voor software is dat bijvoorbeeld twee dagen, maar voor firmware en BIOS'en is dat weer tien dagen. Het zijn richtlijnen, per update kijken we dus of het wel in ons straatje past. Is een update in bijvoorbeeld de afgelopen week al vaker voorbij gekomen, dan plaatsen we die niet. Hebben we een volle queue, dan kan het wel eens voorkomen dat updates die nog geen twee dagen oud zijn door ons gedropt worden of richting de nieuwslinks gaan. Het voorbeeld dat jij geeft kan bijvoobeeld ook gebeuren, een 'grote' update kan na bijvoorbeeld een week ook nog opgenomen worden. Kleine of minder belangrijke updates kunnen het bijna nooit een week volhouden bij ons, daar doen we dus niks mee.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nahja, dat was dus de reden dat ik het hier postte. Naam mijn mening is het best serieuze software. En ik vraag me ook af waarom ik op de meuktracker zou kijken als er geen recente software-updates op zouden komen. Bedoel: als je zó afhankelijk bent van je gebruikers, dan gebeurt het gewoon dat updates af en toe niet binnen die termijn gesubmit kunnen worden.
En als gebruikers er dan vanuit gaan dat ze een overzicht krijgen van de (nieuwe versie van) de software. Dan is dat gewoon een misvatting. Hetgeen wat nu geplaatst wordt is eigenlijk niets anders dan 'software nieuws'. En ik vraag me af of de gebruikers het wel als zodanig beschouwen. Ik denk het niet.... :)

Maargoed, dat zijn keuzes die gemaakt worden; of ze verstandig zijn dat zal k dan maar in het midden laten ;)