Toon posts:

+4 voor fipo :S

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1180721
leuk dat al je vriendjes (probably) je omhoog modden maar misschien zou het beter zijn als hier even powermod plaatsvind.

wordt al opgelost, wel triest dat die gast op zon manier omhoog gemod wordt.... :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 13:09 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

botoo

💀 too old to die young

Na 25 moderaties is het wmb tijd om de reactie wat steviger op 0 overbodig te zetten.

Overigens is het wel de eerst reactie maar moderatie-technisch gezien geen -1 fipo.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Ik vond hem wel sarcastisch, 4 is te veel van het goede, maar met een 2+ grappig mag hij wel wegkomen.
De titel luid nog altijd
Intel lanceert wederom stilletjes een nieuwe Pentium M-cpu

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ook mij lijkt hij duidelijk als grap bedoeld. Ik zou +1 of +2 Grappig wel een goede score vinden.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De 'grap' gaat niet eens over het artikel, maar over ÊÊn woord uit de kop. Ik denk eigenlijk wel dat dit binnen de definitie van fipo valt - leukdoenerij op een opvallende plaats, dat hoeft bepaald geen toeval te zijn.

En zo niet, dan is 'ie imo toch behoorlijk offtopic/overbodig. Ik kan d'r nog wel een paar bedenken: "hoezo, was die cpu al eerder gelanceerd?", "woei, cpu in een baan om de aarde", yadayadayada.

Ik ben het dus geheel met botoo eensch.

edit:
Het moet me van het hart dat deze post verdacht snel verdacht veel +1-moderaties krijgt voor een post die onder 1 staat. Ik wilde eerst
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:00:
leuk dat al je vriendjes (probably) je omhoog modden
overdreven noemen, maar een kleine controle is hier wellicht op z'n plaats?

[ Voor 54% gewijzigd door Rataplan op 25-11-2004 16:01 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:28

botoo

💀 too old to die young

Rataplan schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:54:
edit:
Het moet me van het hart dat deze post verdacht snel verdacht veel +1-moderaties krijgt voor een post die onder 1 staat. Ik wilde eerst
[...]
overdreven noemen, maar een kleine controle is hier wellicht op z'n plaats?
Ja, verdacht is het zeker.
Maar hoe dat te controleren? Natuurlijk kunnen we vrij gemakkelijk zien wie de moderaties gedaan hebben, maar er is nog geen systeem waarmee de 'verdachte' moderators in kaart of database gebracht worden. We houden de echt verdachte mismoderators wel (handmatig) bij, maar in dit soort situaties moeten we terugvallen op het oog en geheugen van de PM's (en dat is mensenwerk).Als er bij zo'n rits vreemde moderaties geen alarm-belletjes gaan rinkelen houd het ei'k een beetje op :/.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik zat met een IP-check in m'n hoofd: als het echt een clubje vrienden is dan is het niet uitgesloten dat ze (school?) allemaal achter dezelfde router hangen. Then again, dat is wel een beetje naief gedacht - d'r zijn honderden scenario's denkbaar waarin het boze opzet Ên oncontroleerbaar is. Het viel me in dit geval op dat ik een -1 uitdeelde toen 'ie nog onder de 0,5 zat en toch binnen een paar minuten op 1 stond; voor een onzichtbare reaktie vond ik dat opvallend genoeg.

Ach, het kan ook toeval zijn. In elk geval bedankt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Welzaker grappig bedoelt, maar geen hoogvlieger. Eerste reacties vangen wel vaker zulke grote hoeveelheden dubieuze mods. Verder uitzoekwerk leverde niet veel op. :)
Pagina: 1