ik ben dus op zoek naar een tft voor bij mijn nieuwe systeem, en nu zoek ik niet naar de tft met beste responsetijd o.i.d. maar naar een enigszins betaalbare (<1400 €) tft met goede kleurweergave die ik naast mijn iiyama crt kan zetten.
De resolutie moet ca. 1600x1200 zijn (breedbeeld mag, moet niet) en dan kom je dus vanzelf op een 19"+ scherm, volgens mij zelfs 20"+
ik heb zelf eens zitten kijken en kwam in eerste instantie bij apple uit:
Apple Cinema Displays
en dan gaat het hier om de 20" variant.
+ mooi design
+ goede kleurenbereik
+ goede responsetijd
+ makkelijk te verstellen
- prijs
- garantie (1jaar)
- pixelpolicy
verder heb ik wel gekeken naar andere merken zoals viewsonic, maar ik weet hier niet van welke modellen een goed kleurenbereik hebben.
Daarom vroeg ik me af of er mensen hier zijn die voor dezelfde beslissing hebben gestaan, of er gewoon meer vanaf weten?
ps. misschien dat dit topic ook in Webdesign en Graphics geplaatst kan worden, maar dat was voor mij ff onduidelijk waar ik nu heen moet.
De resolutie moet ca. 1600x1200 zijn (breedbeeld mag, moet niet) en dan kom je dus vanzelf op een 19"+ scherm, volgens mij zelfs 20"+
ik heb zelf eens zitten kijken en kwam in eerste instantie bij apple uit:
Apple Cinema Displays
en dan gaat het hier om de 20" variant.
+ mooi design
+ goede kleurenbereik
+ goede responsetijd
+ makkelijk te verstellen
- prijs
- garantie (1jaar)
- pixelpolicy
verder heb ik wel gekeken naar andere merken zoals viewsonic, maar ik weet hier niet van welke modellen een goed kleurenbereik hebben.
Daarom vroeg ik me af of er mensen hier zijn die voor dezelfde beslissing hebben gestaan, of er gewoon meer vanaf weten?
ps. misschien dat dit topic ook in Webdesign en Graphics geplaatst kan worden, maar dat was voor mij ff onduidelijk waar ik nu heen moet.
failure is the only option