Heb hier vage problemen met een pc systeem en ik kom er ff niet meer uit. 
Systeem bestaat uit:
Asus P4P800S-X moederbord (vervangen)
512MB DDR400 Infineon (vervangen door Adata)
200GB Maxtor DiamondMax 9 S-ATA (vervangen)
Samsung DVD speler
Q-TEC 550watt voeding (vervangen door AOpen 350w)
Point Of View GeForce 5700LE (vervangen door Jetway Radeon 9200SE)
verder heb ik de S-ATA kabels nog vervangen.
Ik gebruik Windows XP Home SP1 (origineel)
De pc hangt steeds op hetzelfde, er komt een BSOD met betrekking tot win32k.sys.
Soms is dit net voor het einde van de XP setup, soms pas na het installeren van een aantal drivers.
Gaat het tot die tijd nog niet fout, en probeer ik dan SP2 te installeren (vanaf CD) dan krijg ik de fout alsnog.
Vervolgens is de pc de S-ATA schijf kwijt na een reboot, of wordt de schijf in standby gezet en komt die weer op gang tijdens het opstarten(detecteren).
Wanneer ik Windows XP dan weer opstart reboot de pc en staat de schijf weer op standby.
Wanneer de schijf niet meer wordt herkend, en ik zet de pc aan en uit (met de voeding) dan is de schijf er weer, maar Windows start nog steeds niet op.
Wat heb ik geprobeerd:
Zo'n beetje alle hardware vervangen (zie boven).
BIOS geupdate naar versie 1007 (14 nov 2004).
Power management disabled in BIOS.
Geheugen modules getest met Memtest86 (geen fouten).
Hardeschijven getest met Powermax (geen fouten).
Websites die ik via google vond geven aan dat het een geheugen probleem of GeForce videokaart probleem is.
Dus nu ben ik even inspiratieloos...
Systeem bestaat uit:
Asus P4P800S-X moederbord (vervangen)
512MB DDR400 Infineon (vervangen door Adata)
200GB Maxtor DiamondMax 9 S-ATA (vervangen)
Samsung DVD speler
Q-TEC 550watt voeding (vervangen door AOpen 350w)
Point Of View GeForce 5700LE (vervangen door Jetway Radeon 9200SE)
verder heb ik de S-ATA kabels nog vervangen.
Ik gebruik Windows XP Home SP1 (origineel)
De pc hangt steeds op hetzelfde, er komt een BSOD met betrekking tot win32k.sys.
Soms is dit net voor het einde van de XP setup, soms pas na het installeren van een aantal drivers.
Gaat het tot die tijd nog niet fout, en probeer ik dan SP2 te installeren (vanaf CD) dan krijg ik de fout alsnog.
Vervolgens is de pc de S-ATA schijf kwijt na een reboot, of wordt de schijf in standby gezet en komt die weer op gang tijdens het opstarten(detecteren).
Wanneer ik Windows XP dan weer opstart reboot de pc en staat de schijf weer op standby.
Wanneer de schijf niet meer wordt herkend, en ik zet de pc aan en uit (met de voeding) dan is de schijf er weer, maar Windows start nog steeds niet op.
Wat heb ik geprobeerd:
Zo'n beetje alle hardware vervangen (zie boven).
BIOS geupdate naar versie 1007 (14 nov 2004).
Power management disabled in BIOS.
Geheugen modules getest met Memtest86 (geen fouten).
Hardeschijven getest met Powermax (geen fouten).
Websites die ik via google vond geven aan dat het een geheugen probleem of GeForce videokaart probleem is.
Dus nu ben ik even inspiratieloos...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.