Ik zit met een klein voor mij vooralsnog onoplosbaar probleempje. Wij werken hier met een Sharepoint intranetsite, niet alle gebruikers kunnen op alle plaatsen komen (zo hoort het ook) zodra ze naar een werkplaats binnen Sharepoint gaan waar ze niet naartoe mogen krijgen ze een inlogscherm (nog steeds geen probleem) maar nu komt het. Er komt iemand snel even achter de PC zitten van een andere gebruiker en gaan naar een werkplaats waar de gebruiker waarmee ingelogd is niet mag komen, het inlogscherm komt in beeld, de gebruiker die daar snel even wil kijken geeft zijn gebruikersnaam en wachtwoord in en (nu komt het probleem) klikt snel even op "Wachtwoord onthouden" nu kan dus de gebruiker die niet op die werkplaats mag komen wel daarmee inloggen omdat op dit gedeelte automatisch ingelogd wordt.
Nou is het geen probleem om de functie "Wachtwoord onthouden" er uit te gooien (gaat gewoon via een regkey) maar bij de PC waar het wachtwoord al een keer ingevoerd is blijft IE het wachtwoord onthouden. Even kort samgevat: Hoe maak ik de password cache van IE leeg (niet met de autoaanvullen optie want die heb ik al geprobeerd).
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen.
Nou is het geen probleem om de functie "Wachtwoord onthouden" er uit te gooien (gaat gewoon via een regkey) maar bij de PC waar het wachtwoord al een keer ingevoerd is blijft IE het wachtwoord onthouden. Even kort samgevat: Hoe maak ik de password cache van IE leeg (niet met de autoaanvullen optie want die heb ik al geprobeerd).
Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie mij kunnen helpen.