Toon posts:

dvd brander Laptop Acer 1705 sci

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een laptop staan en daar willen we graag een dvd brander in. Ik al geprobeerd om het een en ander over te vinden op google maar weinig gevonden. Wel kwam ik dit tegen Waar interne dvd brander voor laptop kopen? Maar ik dacht dat dit topic te oud was om weer te openen zeg maar. Dus vandaar een nieuw topic.

Wij hebben dus een Acer 1705 sci, das zo'n groot bakbeest met een 17" monitor :) Maar zoals ik al zei dat ik weinig info kon vinden, nu heb ik een mailtje gestuurd naar de laptopper waar we deze laptop gekocht hebben.

Dit kreeg ik terug,
"Dit moet ik speciaal aanvragen maar ik kan u wel vertellen dat de prijs rond de € 400 zit.
Dit weet ik omdat ik vorige week een dvd brander heb moeten bestellen voor een andere Acer.
Er is overigens maar 1 model leverbaar."

Dit vertelde ze mij dus.

Weet iemand mischien of er toch meerdere branders zijn die hier in passen? Of hebben ze bij de laptopper toch gelijk?
Zijn er meerdere mensen met deze laptop met hetzelfde probleem? ik vind 400€ namelijk veel te veel geld.

Ik hoor het wel.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Neem aan dat het gewoon een slimline-bay is. Kun je gewoon in de pricewatch kijken wat een slimline DVD-brander kost en deze bestellen. Moet je wel hoogstwaarschijnlijk de oude dvd-speler uit z'n bracket schroeven en deze op de brander zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat snap ik ook nog wel maar mijn vraag is gewoon of dat gewoon past? Moet het wel zeker weten. Niet dat ik voor jan l*l dat ding bestel.

En aangezien dat ze bij de laptopper zeggen dat dat niet past vind ik het toch raar, aangezien hun erg veel verstand hebben op het gebied van laptops maar toch zou ik het raar vinden als er niet meerdere modellen zijn die passen, en niet de ene van 400€ die hun hebben.