Toon posts:

Backupexec probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De job engine wordt gestopt zodra ik via Veritas backupexec een database wil backuppen. Deze foutmeldingen staan in de eventviewer.
Kunnen jullie mij hiermee helpen.

Event Type: Error
Event Source: Service Control Manager
Event Category: None
Event ID: 7031
Date: 25-11-2004
Time: 8:59:01
User: N/A
Computer: HQ-W2KFS01
Description:
The Backup Exec 8.x Job Engine service terminated unexpectedly. It has done this 4 time(s). The following corrective action will be taken in 0 milliseconds: No action.

Event Source: Backup Exec
Event ID: 57858
Time: 8:43:42
Description:
The Microsoft DBLIB library "ntwdblib.dll" could not be loaded or one of the required routines it is expected to provide was not found. No Microsoft SQL Servers can be accessed. Please insure that the most recent version of the Microsoft SQL Server Utilities has been installed on this machine.

Event Source: Backup Exec
Event ID: 57860
Time: 8:42:35
Description:
An error occurred while attempting to log in to the following server: "HQ-W2KEX01".
SQL error number: "4814".
SQL error message: "Login failed for user 'AD-KOBER\ServiceAccount'. Reason: Not associated with a trusted SQL Server connection.
".
Data:
0000: 14 48 00 00 00 00 00 00 .H......
0008: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De manier waarop je je post hier 'wegkwakt' is niet echt PNS, wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen, en heb je al op de veritas FAQ/forums gekeken ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al op internet zitten zoeken maar kan hier niets over vinden. Heb de server al een keer opnieuw opgestart dit hielp ook niet. Ik geen idee wat ik hier aan kan doen.

tja ik ben maar een nOOb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 12:11 ]

Verwijderd

Je moet een bepaalde SQL module (agent) aanschaffen, wil je SQL databases kunnen backuppen.
Heb je die wel?

• nielsdegrave
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2024
check veritas.com kan me namelijk niet voorstellen dat ze hier niets over hebben staan in hun knowledge base,

ik werk namelijk zelf ook veel met backup exec alleen dan op netware server, en als ik problemen heb met mijn bexec dan kan ik het probleem meestal wel vinden op de veritas site.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb wel een SQL module. Op veritas.com staan wel oplossingen voor dit probleem maar dit werkt niet.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:25:
Ja ik heb wel een SQL module. Op veritas.com staan wel oplossingen voor dit probleem maar dit werkt niet.
Dan stuur je je probleem toch door naar Veritas, meestal krijg je vrij snel antwoord.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:46:
De job engine wordt gestopt zodra ik via Veritas backupexec een database wil backuppen. Deze foutmeldingen staan in de eventviewer.
[..]
Please insure that the most recent version of the Microsoft SQL Server Utilities has been installed on this machine.
en.... staan er een recente versie van de SQL server utilities geïnstalleerd ?

Niet toevallig sinds de laatste keer dat 't wel werkte iets aan de config v/d server veranderd ? Servicepack of hotfix of andere update geïnstalleerd ofzo

[ Voor 15% gewijzigd door TheRookie op 25-11-2004 13:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja recente versies van SQL staan erop. Nee is niets van service packs of hotfixes opgezet toen ie nog werkte

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, we gaan je hier niet aan het handje het forum doorhelpen.
*JIJ* hebt een probleem met *JOUW* server, niet wij.

FAQ Topictstart

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.