Toon posts:

Decoder voor kopieren DVD's.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me zit met het volgende probleem. Hij heeft een Philips DVD brander (zo'n standalone ding voor thuisgebruik) en een Panasonic DVD speler. Hij maakt echter vaak compilaties van DVD's die hij koopt, middels een decoder van Conrad. Nu is de Philips DVD brander weggeweest, en hebben ze bij Philips de firmware geupgrade. Hierdoor is het niet meer mogelijk om van beveiligde DVD's scenes te knippen en op een andere DVD te branden. Heeft iemand hier een oplossing voor (een andere decoder oid?) Het gaat dus niet om het kopieren van de gehele DVD, maar omdat het veelal om muziek DVD's gaat moeten er maar bepaalde delen gekopieerd worden.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 14:16

chromeeh

the Gnome

Nero burning rom :?
Of mis ik het idee hier....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

chromeeh schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:32:
Nero burning rom :?
Of mis ik het idee hier....
Helemaal mee eens, of een ander merk/artikel van het legio aan rip en brand software natuurlijk :)

• Croga
  • Laatst online: 04:22

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:30:
....Hierdoor is het niet meer mogelijk om van beveiligde DVD's scenes te knippen en op een andere DVD te branden. Het gaat dus niet om het kopieren van de gehele DVD, maar omdat het veelal om muziek DVD's gaat moeten er maar bepaalde delen gekopieerd worden.
Wist je trouwens dat dat helemaal niet is toegestaan, strafbaar en verboden is?...

• dreamscape
  • Laatst online: 26-02 15:23
SSH schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:36:
[...]

Helemaal mee eens, of een ander merk/artikel van het legio aan rip en brand software natuurlijk :)
Het gaat om een standalone apparaat...
(en verder heeft Croga ook wel gelijk eigenlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door dreamscape op 25-11-2004 11:40 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

waarom zet je er niet de oude firmware op?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-02 22:45
Croga schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:39:
[...]

Wist je trouwens dat dat helemaal niet is toegestaan, strafbaar en verboden is?...
Hoezo? Zolang het als persoonlijke backup is is het helemaal niet strafbaar. En Macrovisiondecoders zijn (in Nederland althans) gewoon in de winkel te koop en voor zover ik weet is het gebruik daarvan ook niet strafbaar. In Duitsland zijn macrovisiondecoders sinds kort verboden als ik het goed heb.

Verwijderd

Of het nou verboden is of niet, het gaat hier om het kraken van een beveiliging op copyright materialen te kopieren. Of het nou voor thuisgebruik is of niet dat maakt in dit geval niet uit, alleen voor de rechter. ;)

Bij het kraken van beveiligingen daar gaan we je dus niet helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.