Toon posts:

Comptechworld failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand geleden een 3ware raid controller besteld bij Comptechworld. Na wat vertraging heb ik 3 weken geleden het geld overgemaakt.

Ik kreeg echter geen kaart binnen, ook wordt er totaal niet meer op mijn mail gereageerd. De telefoonnummers blijken nu afgesloten te zijn.

Ik zag op de site staan dat ze aan het verhuizen zijn, maar ze hebben nog geen nieuwe locatie. Dit klinkt mij allemaal erg dubieus in de oren. Weet iemand hier meer van?

(Dit forum leek me uit alle niet helemaal passende fora de beste optie voor deze post, als ie verkeerd staat aub verhuizen)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:26:
[...]

(Dit forum leek me uit alle niet helemaal passende fora de beste optie voor deze post, als ie verkeerd staat aub verhuizen)
Het algemeen beleid
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg:

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

[Plaatje/link]

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz :'(

Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!

We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

[...]

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Neem contact op met een crewlid. Crew van het betreffende forum bij voorkeur, maar ook andere crew mag als de forum-crew onbereikbaar is. De UIN's en mailadressen staan hier. Hij/zij zal je plaatje/link beoordelen en vertellen of je het wel of niet kunt plaatsen.

Dat is de enige juiste volgorde van zaken. Als je eerst post en dán gaat vragen of het mag, ben je te laat. En posten met een opmerking zoals de quote hierboven is helemaal fout. Het komt er op neer dat je gewoon in overtreding bent, en de gevolgen zijn dan ook gewoon je eigen schuld. Als je even van te voren aan de crew toestemming/goedkeuring had gevraagd, en het mocht, was het wel in orde geweest. En dat weet je dan ook zeker zonder je zorgen te hoeven maken.
Duidelijk lijkt me.

Zie trouwens ook de GoT Huisregels - dan kom je erachter dat je voor dit soort dingen ofwel in Stuffis Generalis (waar je nog geen toegang toe hebt- toegang tot de niet-technische fora krijg je pas na verloop van tijd en aantal posts), danwel gewoon in de T.net shop survey...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.