Hallo tweakers,
Ik heb een probleem als ik diverse .exe bestanden wil openen(zoals java, msn plus etc):
Ik krijg de melding:
win32 error: this application is not a valid win32 applicatie
Wat ik al heb geprobeerd:
- Oplossing op dit forum gezocht,
Hierin kwam de oplossing naar voren dat het een virus kon zijn. Ik heb dit op meerdere systemen, waarvan ik zeker ben dat het geen virus is.
- Oplossing op google gezocht, niet echt iets relevants gevonden.
- Oplossing op microsoft.com gezocht, deze kwamen met de oplossing om de betreffende file in mijn "programfiles " folder te renamen of te verplaatsen. Dit heb ik gedaan, maar heeft geen oplossing opgeleverd.
- Verder heb ik nog mijn virusscanner uitgeschakeld en in veilige modus geprobeerd, dit heeft geen resultaat gehad.
- Heb het bestand op cd gebrand, dit heeft ook niets opgeleverd
- Het lijkt me sterk dat het bestand beschadigd is, want heb het van de msn.com site gedownload(msn plus) en java van hun homesite.
-Mijn systeem:
windows 98 krijg ik de melding bij en hetzelfde bij windows XP professional.
De 1e pc is een P2 450 Mhz.(FAT32)
De 2e pc is een P4 3,0 Ghz, (NTFS)
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem
Groeten
Tom
Ik heb een probleem als ik diverse .exe bestanden wil openen(zoals java, msn plus etc):
Ik krijg de melding:
win32 error: this application is not a valid win32 applicatie
Wat ik al heb geprobeerd:
- Oplossing op dit forum gezocht,
Hierin kwam de oplossing naar voren dat het een virus kon zijn. Ik heb dit op meerdere systemen, waarvan ik zeker ben dat het geen virus is.
- Oplossing op google gezocht, niet echt iets relevants gevonden.
- Oplossing op microsoft.com gezocht, deze kwamen met de oplossing om de betreffende file in mijn "programfiles " folder te renamen of te verplaatsen. Dit heb ik gedaan, maar heeft geen oplossing opgeleverd.
- Verder heb ik nog mijn virusscanner uitgeschakeld en in veilige modus geprobeerd, dit heeft geen resultaat gehad.
- Heb het bestand op cd gebrand, dit heeft ook niets opgeleverd
- Het lijkt me sterk dat het bestand beschadigd is, want heb het van de msn.com site gedownload(msn plus) en java van hun homesite.
-Mijn systeem:
windows 98 krijg ik de melding bij en hetzelfde bij windows XP professional.
De 1e pc is een P2 450 Mhz.(FAT32)
De 2e pc is een P4 3,0 Ghz, (NTFS)
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem
Groeten
Tom