Toon posts:

WebCatalog / WebDNA

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er iemand is die dit kent en er mee werkt. Ik wil me er in gaan verdiepen als het goed blijkt te werken.

En nou geen discussie starten of php wel of niet beter is... :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry, volgens mij heb ik een afslag te vroeg genomen...

excuses, ik ga ff een deur verder :9

btw. reageren mag toch wel hoor...

Verwijderd

Topicstarter
hahaha :D

Verwijderd

;):P

Verwijderd

Senders,

ik heb je msg gehad via ICQ, maar et spijt me, ik kan je niet helpen!

Heb er nooit mee gewerkt namelijk....

Het is geloof ik een e-commerce scrippie? Of niet?
Bennum geloof ik wel eens tegen gekomen op www.hotscripts.com...

Najah, better luck in the forum next door zou ik zeggen :P

Greetz :7

Verwijderd

Topicstarter
got my msg?

Verwijderd

Topicstarter
het is een hele programmeertaal geloof ik, gebaseerd op WebDNA. Maar goed, leuk dat je toch ff reageerde B-)

Verwijderd

;)

Verwijderd

Ik heb anderhalf jaar geleden nog met webcatalog gewerkt. Het bedrijf waar ik nu werk had toen namelijk alleen nog maar een macserver staan later kwam er een linux server met (sorry) php dat is zo goed bevallen dat we alle sites die op webcatalog werkte hebben om gezet naar php en sinds kort de mac server is om geruild naar een tweede linux server.

kortom ook al wilde je het waarschijnlijk niet horren maar ik kan uit ervaring vertellen dat je je zinnen better op php kan zetten er is namelijk veel en veel meer informatie te krijgen over php dan over webcatalog (daar is namelijk niet veel over te vinden)

Verwijderd

wat ik nog ff wilde weten waarom wil jij zo graag met WebCatalog werken?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn hosting provider rade het me aan. Ik heb de handleiding eens doorgelezen en het is niet echt moeilijk. Nu is het geval dat ik het druk zat heb met vormgeven en html, dus ik dacht misschien kan iemand me ff snel op weg helpen.

Zou je me anders op weg willen helpen met (in hemels naam dan maar ;)) php? Ik leer heel snel en ben altijd bereid om er iets voor terug te doen...

oh ja, ik heb wel eens gezocht naar tutorials ofzo, maar er ik kan er geen vinden waar ik iets aan heb. (net als die van WebCatalog eigenlijk)

In ieder geval: bedankt voor je reactie!

Verwijderd

Topicstarter
te gekke website trouwens!

Verwijderd

Topicstarter
php lijkt toch wel een beetje op webcatalog of niet?

Verwijderd

WebCatalog is opzich best okee maar er is niet zo veel informatie zoals voorbeelden voor te vinden. Terwijl er voor php heel veel informatie te krijgen is, kijk maar eens op http://www.hotscripts.com/php/

Maar als je vragen heb en/of een goede provider zoek die php ondersteund stuur ff bericht met icq.

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 09:37
Ben zelf helemaal weg van WebCatalog. het is inderdaad ontworpen voor e-commerce maar doordat het een taal is met complete anarchy kun je er bijna alles mee.

Grtz

I said I'd be back...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

Enkele reis naar het Land Der Grote Topic Kicks.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.