[XP/2000] Sluit niet af met camera en scanner aangesloten*

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:34
Ongeacht of het Windows XP of 2000 is, Windows sluit niet af als een Sony camara, en HP scanner zijn aangesloten.

Ik vermeld de merken er even bij, maar dat zal wel niet relevant zijn. De scanner is zeker via USB aangesloten. De printer weet ik zo niet, want het is niet mijn systeem.

Kan iemand me proberen verder te helpen? Ik dacht dat het na installatie van Windows XP wel opgelost was.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste Cheater,

Wat heb je allemaal al gezocht en gevonden? Wat bracht je niet tot een bevredigende oplossing? Welke manier sluit dit niet af? Blijft de pc aan staan na het afsluiten, of weigert deze een shutdown te accepteren? Wil deze nog wel opnieuw opstarten? Staan deze apparaten nog aan of al uit als je probeert af te sluiten?

Het is ook wel belangrijk om te weten hoe de apparaten zijn aangesloten.

Ik heb even de titel aangepast om je vraag iets te verduidelijken:
[XP en 2000] Windows sluit niet af met camara+scanner+inet > [XP/2000] Sluit niet af met camera en scanner aangesloten* :)

Lees Windows Operating Systems - Policy nog even door. Hierin heb je kunnen lezen dat we iets meer informatie wensen in je startpost. Probeer hier alsjeblieft in het vervolg op te letten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters