DVD Continu laten herhalen.

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:14

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Ik heb een aantal filmpjes die ik op een DVD wil zetten, maar deze filmpjes moeten oneindig door blijven spelen. Dus niet als je ze allemaal een keer gehad hebt, dat je weer naar een menu moet gaan om te klikken...
Het zou ook erg mooi zijn als je onderin beeld tekst kan plaatsen, maar dit is niet echt noodzakelijk...

Welk programma is hier het beste geschikt voor? Ik speel de DVD's af met PowerDVD

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
kan je niet gewoon het menu weghalen met DVD Shrink? dan start die namelijk meteen met film.. en kan je die ook vast wel repeaten...

Home Assistant Configuratie V&A

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Filmpje opstaren en op de repeat knop drukken?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Als je ze zonder menu op een DVD brand kun je gewoon repeat kiezen met de afstandsbediening.

Ook ben ik de optie auto repeat wel eens tegen gekomen in een DVD author programma, dus je kunt het er ook hard opbranden.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-02 22:45
Je hebt echter vaak alleen maar "Repeat title" (dan gaat ie weer terug naar het menu ... bij mij tenminste), "Repeat A/B" (de werking daarvan is me niet helemaal duidelijk), "Repeat Chapter" (dus alleen maar het hoofdstuk) en "Repeat Disc" (maar dan gaat ie ook vaak weer naar het menu na afloop).

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter! op 25-11-2004 09:49 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij gaat hij bij de meeste moderne DVD spelers met repeat title niet terug naar het menu, wat is er anders "repeat" aan als hij niet door gaat? 8)7

Repeat title zou dus moeten helpen :) Repeat A-B kan ook, dan zet je helemaal aan het begin een A-marker en aan het eind de B-marker. Dan speelt hij het stuk tussen A en B tot hij bij B is en begint dan weer bij A :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Ik heb nou puur een aantal filmpjes achter elkaar staan op een DVD, maar wanneer ik deze met PowerDVD afspeel stopt hij met afspelen op het eind.

Als ik hem op 'A en dan zo'n kringelding' zet stopt hij en krijg je het startscherm van PowerDVD.
Als ik hem op AB en dan zo'n kringelding' zet start hij om de paar seconden opnieuw (elk fragmentje)

Dus dat werkt niet... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Impry op 25-11-2004 15:38 ]

• deDorus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 11:51

deDorus

Meisje, ik ben een C-man...

Als je de DVD toch zelf samensteld, kun je in de betere DVD creatie programma's alle filmpjes aan elkaar linken en het laatste filmpje linken aan de eerste.
Ik gebruik zelf tegenwoordig DVDlab http://www.mediachance.com/dvdlab/. Zeer uitgebreid maar makkelijk te bedienen programma voor weinig geld.

[ Voor 10% gewijzigd door deDorus op 25-11-2004 15:44 ]

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Topicstarter
Ik heb het gelukkig gevonden, moet over een half uurtje namelijk weg :P de DVD moet namelijk op de Speed & Design beurs in Utrecht gedraaid worden ;) Ik was dus lekker op tijd met alle voorbereidingen :*)

Hier is de link hoe het moet (voor anderen makkelijk)

http://www.gocyberlink.co...BRepeat/ABrepeat_tips.jsp

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Pagina: 1