Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

luchtdoorlatende frontjes zoals bij de stacker

Pagina: 1
Acties:

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
ik heb gezien dat de frontjes van de stacker van een soort metaalgaas zijn. Nou heb ik in m'n goedkope stacker-kloon-kast een 4-3 module geplaatst, maar natuurlijk gaat er bijna geen lucht door de dichte plastic plaatjes (duhh). Weet iemand waar zulke luchtdoorlatende frontjes te krijgen zijn? Kan ze zelf namelijk nergens vinden. Niet op internet en niet in winkels in utrecht.

Insert vies grapje hier

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Bij een autotuning zaak? Auto's hebben soms van die (vreselijk foute :P ) losse stukken metaalgaas in plaats van de originele grille.

ieeeepppppp :P

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
zelf maken kan ook inderdaad, maar zijn er nergens losse frontjes voor stackers te koop? Niet dat ik te lui ben, maar als je dan toch je pc er een beetje leuk uit wilt laten zien mag het ook wel wat kosten. En als je ze koopt weet je zeker dat je 3 identieke hebt :)

Insert vies grapje hier

Verwijderd

Bij de Hornbach (bouwtoko) hebben ze diverse soorten.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Stackerclonekast? Welke (klikt intressant)... Misschien zou je van PureOptical ze kunnen overkopen, die heeft nu een mod waarin ie de frontjes niet gebruikt...

Misschien kun je ook de fake-gaatjes die je nu hebt doorboren....

[ Voor 18% gewijzigd door tafkaw op 25-11-2004 22:40 ]

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
nou, kloonkast... wou eerst een stacker kopen, maar kwam deze atx serverkast op de hcc tegen :)

zie voor kast:
http://www.factorydirect....t02.php?id=102&prodid=111

ben net maar begonnen met het uitzagen van 3 5.25 inch frontjes. Morgen ff gaas halen bij een diy boer en kijken wat het wordt.
Maar als iemand de stacker frontjes over heeft hou ik me aanbevolen :+ 3 factory made frontjes zijn mooier dan 3 zelf geknutselde natuurlijk

Insert vies grapje hier

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 12:00

PJKs

Young, Free and Single

Ik wilde ook iets luchtdoorlatends in mijn server. Toen kwam ik erachter dat de Praxis een standaard aluminium ventilatierooster heeft dat precies even breed is. Een beetje dremelen en het past precies voor vier 5'25" sloten. Zonder schroeven omdat het mooi zelf klemt. Tegen het stof heb ik ook nog wat afzuigkapfilter tussen het rooster en de twee fan's die erachter zitten geplakt.

ja, graag!

Pagina: 1