Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

(mobiele telefoon abonnement) geld toe???

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
omdat mijn abo straks afloopt ben ik al een beetje aan het kijken wat nu te nemen.

ik heb nog een goed toestel, dus een nieuwe is niet echt nodig ( hoef geen camera, mp3 speler etc op een telefoon)

nu zie ik een heleboel advertenties waar je bij bijvoorbeeld een 2 jarig abonnement geld toe krijgt als je dit abo afsluit zonder telefoon erbij.

nu vroeg ik me af, hoe wordt dit geregeld?

krijg je na afsluiten dat bedrag zo cash op je rekening gestort, of zit er een addertje onder het gras??

ik heb bijv. nu een orange 30 free abonnement, als ik datzelfde abo afsluit voor 2 jaar, krijg ik € -439.00 terug...

dat klinkt eigenlijk te mooi voor woorden lijkt mij, of ben ik te achterdochtig??

http://www.typhone.nl/
www.bestelmaar.nl

zomaar een paar sites die met deze soort advertenties op internet staan.

echter krijg ik bij bestelmaar.nl bijv 439 euro terug, en bij Typhone maar 330 euro..

iemand die hier al ervaring mee heeft, of weet hoe het precies werkt..

EDIT:

mag je meerdere abo''s op je naam hebben bij 1 provider? ik zie dat orange voor mij het voordeligste is, echter loopt mijn abo nog tot april ( heb al wel brief gestuurd om op te zeggen)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 23:55 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

Je kan beter 2 maal een 1 jarig abo nemen.
Dat levert je normaal gesproken meer op.
edit: ik zie dat dit bij orange niet het geval is :P
Bij andere providers overigens wel.

Dat geld krijg je meestal na 6 week op je rekening gestort.
Geen addertjes normaal gesproken.
Kijk op www.telecomvergelijker.nl voor beoordelingen over de shops.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 24-11-2004 23:57 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:11

SmartDoDo

Woeptiedoe

SG --> IT :)

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 21:54

Elektronicanet

Leds do it!

Heb er ervaring mee bij Vodafone, geld teruggekregen, heb 't nu een half jaar (2x) en abo's zijn verlaagd van 120 naar 60 min. We gaan dus uitkomen met de dik 300 euro die we teruggestort kregen. Uur gratis bellen per maand :D

Edit: heb dus exact het bedrag teruggekregen wat het in TOTAAL kost toen, incl gratis toestel en verzendkosten! Was bij de gsmhut, en het andere abo bij de gsmstunter. Aanrader dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Elektronicanet op 25-11-2004 00:01 ]

Nederlander in België

Verwijderd

Topicstarter
jah, maar ik hoef geen toestel, heb een goeie nokia hier liggen die nog super werkt...

ik zie wel dat als ik 2 jaar afsluit ik wel een leuk bedrag terug krijg, maar ja, dan zit je weer 2 jaar aan provider vast..

• Elektronicanet
  • Laatst online: 16-11 21:54

Elektronicanet

Leds do it!

Klopt, maar eej, wat wil je, het is (... of bijna) gratis :)
Tip: zoek een sim-only abo voor 1 jaar waarbij je de volledige abokosten terugkrijgt.

Wat dacht je van:

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/medium/Vodafone_SIM__.jpg

U neemt een Vodafone 150 SIM-only abonnement voor 1 jaar. U betaalt geen aansluitkosten. U betaalt wel iedere maand aan Vodafone €23,50 maar krijgt van ONS een cashback waardoor u omgerekend maar € 0,49 per maand betaalt.

Uw kosten voor het abonnement van 1 jaar zijn dan:
12 maanden à 23,50 = 282

U krijgt van ons € 276,12 retour. Hierdoor betaalt u gemiddeld (282-276,12=5,88. 5,88/12=) € 0,49 per maand.

U betaalt geen verzendkosten. € 276,12 wordt ongeveer 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort

[ Voor 69% gewijzigd door Elektronicanet op 25-11-2004 00:12 ]

Nederlander in België

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Deze constructies dat je geld terug krijgt als je een abbo zonder toestel afsluit kan al jaren en is niet echt nieuw. Daarbij zijn 1 en 2-jarige beide mogelijk. 1-jarige abonnementen geven relatief hogere cashback, maar je moet wel na een jaar weer aan de slag.

Ik heb onlangs abonnement Vodafone 300 bij belzaak afgesloten. Krijg straks iets van 392 eurootjes terug. Betaal al met al 5 euro per maand. Had de sim binnen een week in huis. Wacht nu nog op de nummerportering van Orange. Maar Orange geeft a.s. maandag m'n oude nummer vrij.

Kijk voor uitleg een info op www.telecomvergelijker.nl, daar zie je ook de beste aanbiedingen. Suc6.

Meerdere abo's op 1 naam mag, maar providers houden wel een maximum aan (3 ofzo)

Edit: Btw, naast bovenstaande site is ook zeer veel info over dit onderwerp te vinden via GOOGLE en de search op GOT. Dus eerst zelf iets meer moeite doen is wel gewenst :)

[ Voor 18% gewijzigd door -Wahtah- op 25-11-2004 00:23 ]

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Je bent inderdaad te achterdochtig :) . Heb zelf mijn abonnement via bestelmaar geregeld en gewoon die cashback gehad, dit duurt zoals job zegt ongeveer 6 weken. Persoonlijk vindt ik dit mooie deals want ik heb al een telefoon en zoveel bel ik niet dus aan mij verdienen ze verder niks: bij het laatste abonnement dat ik afgesloten had belde ik voor netto 0 euro voor het hele jaar :9 (maak vrijwel nooit m'n belminuten op).

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-11 16:54

I_PANDA_I

Boe!

Heb nu al een half jaar KPN Mobiel-plus.
Volledige bedrag terug gestort.
En mn abbotje is omgezet van 18,50 naar 17,50 dus ik maar nog €1 per maand winst ook :+

Blaatschaap

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:02

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik heb ervaring bij bestelmaar. abo jaartje verlengt en kreeg netjes €170 op mijn rekening.
Typhone is ook netjes, heb ik ook 2 keer abo bij afgesloten, zijn niet voor niets favoriet bij consumentenbond...

¯\_(ツ)_/¯

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 21:55
Ik heb ook goede ervaringen met bestelmaar.nl i.c.m. Orange abo's. Binnen 45 dagen krijg je 300 euro gestort bij een Orange40 abo! O-)

• Imhotep
  • Laatst online: 09-11 21:28

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:06:
jah, maar ik hoef geen toestel, heb een goeie nokia hier liggen die nog super werkt...

ik zie wel dat als ik 2 jaar afsluit ik wel een leuk bedrag terug krijg, maar ja, dan zit je weer 2 jaar aan provider vast..
ik heb een keer een abbo afgesloten bij belnu.nl
Daar kreeg ik dan een toestel en de abbo-kosten voor 2 jaar erbij.
Kreeg via de post eerst het toestel toe gestuurd + een stel papieren.
En daarna het bedrag op mijn rekening die voor 2 jaar de abbo-kosten dekte.

Was dus volledig gratis en een toestel.
Jij wilt wel iets anders, maar bij belnu.nl kwamen ze dus hun belofte wel na, heb verder geen ervaring met verlengen en geld krijgen ipv een toestel.

offtopic:
ik heb je een mail gestuurd voor je geheugen

Still King

Pagina: 1