Ik ben bezig met een programma voor tijdens het darten. Alles draait nou prima alleen zit er nog 1 heel merkwaardige fout in
Als je een wedstrijd uitgooid (dus als het vakje gegooid gelijk is aan de stand) dan onderneemt hij de actie die ik heb ingesteld niet. Als ik echter een breakpoint
voor de vergelijking zet en dan de worp nvoer doet hij het wel prima (nadat ik op het startpijltje heb gedrukt).
Kort samengevat: Hij onderneemt geen actie als er geen breakpoint in
de code staat, als er wel een breakpoint in de code staat (maakt niet
uit waar als het maar voor de vergelijking is) dan doet hij het prima
heeft iemand hier een (logische) verklaring voor en een eventuele oplossing? Ik heb voor de duidelijkheid de code hieronder ff geplakt
Als je een wedstrijd uitgooid (dus als het vakje gegooid gelijk is aan de stand) dan onderneemt hij de actie die ik heb ingesteld niet. Als ik echter een breakpoint
voor de vergelijking zet en dan de worp nvoer doet hij het wel prima (nadat ik op het startpijltje heb gedrukt).
Kort samengevat: Hij onderneemt geen actie als er geen breakpoint in
de code staat, als er wel een breakpoint in de code staat (maakt niet
uit waar als het maar voor de vergelijking is) dan doet hij het prima
heeft iemand hier een (logische) verklaring voor en een eventuele oplossing? Ik heb voor de duidelijkheid de code hieronder ff geplakt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| If Me.standA = 0 Then
MsgBox ("De wedstrijd op bord 1 is afgelopen! " & Me.Parent.naam1 & " heeft _
gewonnen." & Chr(13) & Chr(13) & "De volgende wedstrijd wordt nu automatisch geladen!") _
, , "Gefeliciteerd " & Me.Parent.naam1
Me.Parent.Gespeeld = True
Me.Parent.eruit2 = True
Me.Parent.Winnaar = Me.Parent.Speler1
Me.Parent.Requery
End If |
[ Voor 4% gewijzigd door One-eye864 op 24-11-2004 22:59 ]