insert correct sim card

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb mijn t-mobile abbo verlengd en daarbij kreeg ik een Sony Ericsson K700i. Mijn sim kaart uit de oude verwijderd en hem in de k700i gedaan. Bij opstarten vraagt hij om de sim code. Deze ingetikt en erna verschijnt Phone lock (hier kan ik dan ook een code invoeren). heb al diverse geprobeerd maar niks werkt. elke keer kom ik terecht bij de melding "Insert correct SIM card". Wat kan dit nou zijn? Als ik de sim in mijn oude ericsson terug stopt dan werkt deze gewoon weer. Sim is van T-mobile (tenminste ben nog toendertijd) en de telefoon komt er ook vandaan.

Misschien dat er al iets in de K700 topics staat maar die zijn zo massaal dat ik me rot zoek en er niet echt een oplossing vind.

• AtHomer
  • Niet online
Er zit waarschijnlijk een beveiliging op je nieuwe mobiel, elke keer als je een andere simkaart erin doet moet je de toestelcode intoetsen (na de sim code). Wat die code standaard is kun je vinden in de handleiding.

[ Voor 5% gewijzigd door AtHomer op 24-11-2004 22:24 ]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-02 17:02
is je toestel niet gewoon gesimlocked op t-mobile (dus dat ie ben als een andere provider ziet)

is het een beltegoed toestel?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

• mradem
De sim komt uit de tijd van Ben. Ik heb deze altijd gehad. Dit is een abonnement.
En in het boekje staat inderdaad een code iets van 0000 maar dat help niets.

• mradem
Toestel is dus een abbo toestel. Heb deze verlengd.

• AtHomer
  • Niet online
mradem schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:23:
De sim komt uit de tijd van Ben. Ik heb deze altijd gehad. Dit is een abonnement.
En in het boekje staat inderdaad een code iets van 0000 maar dat help niets.
De toestelcode is dan dus veranderd door iemand. Waarschijnlijk door T-Mobile, je kunt dan het beste contact met ze opnemen.

Het zou ook nog kunnen dat iemand anders het toestel voor jou in gebruik had en het geruild heeft. In dat geval zou het wel eens lastig kunnen zijn om de toestelcode te achterhalen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• mradem
t-mobile service aan de telefoon gehad maar die zeggen tegen mij dat het een toestelfout is. Dat hij terug moet etc. Toestel is niet op voorraad etc je kent het gezeik. Had gehoopt er toch nog op een andere manier een oplossing voor te vinden.
Pagina: 1