Ik heb ditzelfde probleem

. Ik heb ook een travelmate 654LCI (ik weet dat er veel mensen acer slecht vinden maar tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad). en na een update van windows XP werkte mijn keyboard niet meer. (was geen SP2 voor zover ik weet)
Maar ik het keyboard werkt in het BIOS en in veilige modus gewoon goed. Niks aan de hand (staat wel dat het een 101/102 key of microsoft natural keyboard is en dat lijkt me toch raar voor een laptop keyboard maar goed) maar in "normale" windows XP geeft device manager een fout bij het touchpad ("Device cannot be started" of zoiets dergelijks). Deze gedisabled en gereboot. En hierna geeft deze dezelfde melding als bij het keyboard. Drivers verwijderd. En na de nieuwe installatie hetzelfde probleem. De drivers van acer er overnieuw opgezet. Probleem blijft.
Nu heb ik een windows overnieuw erop gezet en waarempel het toetsenbord doet het weer! tot ik windows update draai hierna weigert het keyboard weer dienst.
Ik heb wel gevonden op de Acer site dat je een bios update moet doen voordat je SP2 gaat installeren. Deze heb ik nog niet gedaan (doe ik vanavond ik zit nu op mijn stage

) en ik hoop dat deze het probleem verhelpt. Maar als iemand nog ideeen of tips heeft hoor ik het natuurlijk graag.