Toon posts:

flikkerende ledjes als computer uitstaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer uitzet via start (windows xp home), en hij staat uit, dan flikkeren er 2 ledjes. die van de cd-brander en die van de harde schijf. Als ik de computer weer aan wil zetten, lukt dit niet. als ik de stroomstekker uit de kast haal en hem er weer in doe, gaan die ledjes weer flikkeren.
Alleen als ik het knopje onder de stroomstekker aan en uitzet, dan kan ik de computer wel opstarten. Ik heb dit problemen opeens gekregen, ik heb mijn computer niet geupgrade of iets en ook niet van plaats veranderd. Heeft iemand een idee?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:15

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lijkt er op dat je computer niet uitgaat, maar in standby gaat staan. Kijk eens bij de power settings wat er ingesteld is?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Hmmm Heel vaag.....ben je in de gelegenheid om even een andere voeding in je PC te proberen?

H>

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen extra voeding, maar ik zal even kijken in mijn bios

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 20:55 ]

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Microkid schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:50:
Lijkt er op dat je computer niet uitgaat, maar in standby gaat staan. Kijk eens bij de power settings wat er ingesteld is?
Of kijk eens in je BIOS, ik dacht dat daar ook nog iets in te stellen zou zijn voor wat betreft hoe de computer zichzelf uit zet.

[ Voor 1% gewijzigd door NaN op 24-11-2004 20:54 . Reden: [Typo] ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niets vreemds ontdekken in mijn bios, maar ik zag nu net wel dat ik het probleem niet meteen heb, als ik mijn computer uitzet.
Volgens mij komen de ledjes pas na een bepaalde tijd, want 's middags, als ik de computer voor het eerst die dag aanzet, heb ik er wel last van.

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
De stekker eruit halen, en er weer in doen, is bij mijn voeding precies hetzelfde als het knopje eronder aan en uit zetten.

En volgens mij bij alle voedingen zo ?
Pagina: 1