Toon posts:

K*t monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nog een oude 19" monitor liggen en mijn tv was kapot gegaan dus besloot ik een Avermedia TVBOX te kopen. Dit is een tv tuner die je op je beeldscherm aan kunt sluiten zonder dat je je pc aan moet laten. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de tuner en je hoort ook een betere beeld kwaliteit te hebben dan een tv (volgens mij meer pixel).
Maar nu na zo’n half jaar komen er allemaal strepen in het beeld en verkleurt het beeld. Als ik maar hard genoeg sla op mijn monitor verdwijnen ze wel weer. Maar dit is dus bijzonder irritant. Weten jullie of het door een los kontact zou kunnen komen en dus te maken is? Of kan ik mijn beeldscherm het raam uit gooien?

Als hij niet meer te maken is kan ik ook wel het scherm uit een ouder laptop slopen en die op de TVBOX aansluiten. Maar welke laptop kan ik dan 2e hands het beste kopen om het aan te sluiten (moet wel goedkoop zijn) want ik las ergens op tweakersnet dat het niet met alle laptops kan. :7

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Heb je dat probleem met die strepen alleen als je via die TVBOX kijkt of ook als de monitor beeld geeft van de PC?

Misschien een tip om de titel van dit topic even aan te passen :X

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-06 18:51
Ik weet geen antwoord op het maken van je monitor, maar wil wel iets vragen/vertellen over het slopen van een oude lcd.

Als je al een oude goedkope laptop kunt bemachtiggen is het wel de moeite om "dat" scherm eruit te slopen? want op zon (oude) schermpjes heb je teveel last van ghosting om tv te kunnen kijken ... niet?

Verwijderd

Is het niet gewoon verstandig om een goede tft te kopen? Je kan wel weer gaan slopen en ik weet dat het geld kost (veel) Maar het lost wel weer een hoop gepruts in je monitor op (wat nog gevaarlijk kan zijn ook) en slopen van beeldschermen uit laptops is nou ook niet echt waar je op te wachten zit (denk ik ) :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Een titel als dit slaat nergens op. Verder post je totaal nergens specs en lees ik bijna niets over zelfwerkzaamheid. Zo hoort het dus niet :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.