Toon posts:

Vraag over beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een plat beeldscherm (bv 21") dat ik verticaal in een voordeur kan plaatsen en waarop ik vervolgens foto's, teksten en websites kan laten zien. Aangezien de deur regelmatig open en dicht gaat, zoek ik een scherm dat niet bij de eerste de beste keer kapot gaat. Kan iemand me adviseren? En heeft iemand tips over bevestiging en dergelijke?

Alvast heel erg bedankt
Vincent Leemans

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT *
In hoevere ik dit topic serieus moet nemen weet ik niet. Mij lijkt het dat het technisch gezien nogal wat problemen gaat opleveren.

Een voordeur lijkt mij geen handige plek voor zoiets. Je zult maar net naar binnen moeten of willen en iemand staat aandachtig de inhoud van het scherm te bewonderen.

ARME AOW’er

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-02 11:01

TheBorg

Resistance is futile.

Industrieël panel mount scherm kopen. Reken maar op een paar 1000 Euri's.
Bij http://www.farnell.nl ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door TheBorg op 24-11-2004 20:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is wel een serieuze vraag. Let wel: er hoeven nauwelijks mensen naar binnen. Ik vraag me af of het mogelijk is door middel van enkele slimme aanpassingen te zorgen dat het scherm nauwelijks schokken hoeft op te vangen. Bv door gebruik te maken van rubber, een deurdranger, etcetera.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Daar staat ook in waar je allemaal op moet letten als je een topic wilt starten. En daar lijk je niet veel op gelet te hebben :o

- kijk allereerst in het juiste subforum. Overige Hardware is geen dumpbak...
Videoplanken en BEELDKANONNEN is er niet voor nies
- GoT is geen helpdesk. Je hoeft hier geen voorkennis te hebben maar we eisen wel dat je fatsoenlijk zelf op zoek gaat. Ofwel dat heb je niet gedaan, danwel heb je het niet in je post vermeld.
- wij Tweakers doen elkaar constant de groeten, 'hallo' boven je post en 'Alvast bedankt' enzo eronder is dus overbodig; wil je het toch, gebruik je sig, daar is hij voor bedoeld
- een topictitel dient informatief te zijn, deze zegt niet zoveel...

Ga dus eerst zelf op zoek, kom je er niet uit, kijk dan in het juiste subforum en post evt een topic, maar geef dan een uitgebreide topicstart waarin je duidelijk neerzet waar je op gezocht heb, wat je gevonden hebt en wat dan nog onduidelijk is

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.