Toon posts:

subtitle loopt niet synchroon

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hej jongens,

Ik heb een vraagje over subtitles die niet syncrhoon met de film lopen.

Ik heb 2 van avi files 1 avi file gemaakt dat ging perfect. Maar nu heb ik van 2 subtiltes 1 subtitle van gemaakt met subtitle workshop. Nu loopt mijn ondertiteling niet syncrhoon met mijn film :'( Hoe kan ik dit goedmaken?

Ik heb de tutorial op de site www.sectie.be gevolgd en het lukt me maar niet.

Ik heb ook op google gezocht maar zonder resultaat ;(

Alvast bedankt voor al jullie hulp :*)

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 13:17
Ik weet wat je kan doen, ik heb namelijk zelf regelmatig hetzelfde probleem.
Het is echter nogal een klus. Wat je nodig hebt is Srt2Sub. Dit is geloof ik freeware, maar heeft ergens een memory leak waar je na 5* gebruiken steeds meer last van krijgt, daarom na elke grote/langdurige bewerking programmaatje herstarten.
Met dit programma kun je de 2e subtitle die je toevoegd wat space geven (de eerste trouwens ook ^.^) of juist vroeger laten komen. Na wat experimenteren loopt hij dan gelijk. Mijn advies is wel dat je van alle sub files (ook de bijna werkende) backups maakt om je werk veilig te stellen.

Er zijn vast alternatieven, maar dit werkt altijd perfect, en wanneer nodig kun je de subs ook nog per regels later zetten (niet aan te raden).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zou je eens kunnen kijken of je met wat zoekwerk er zelf al niet uit kan komen? Er is volgens mij meer dan voldoende informatie te vinden over dit onderwerp :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:58
edit,

je hebt al gezocht ok dat is al wat.

kijk is op [...] of je daar een andere sub kan vinden
of gebruik Subsync

Modbreak: Spider.007Links naar sites met subtitles zien we liever niet omdat deze volgens de Nederlanse wet illegaal zijn. Deze worden dus op dezelfde manier behandelt als warez

[ Voor 195% gewijzigd door Spider.007 op 24-11-2004 20:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben er ik nog niet wijzer van geworden :?

iemand andere suggesties?

Kan iemand me misschien in stapjes uitleggen wat ik precies moet doen om hem met subsync synchroon te laten lopen

Niemand?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik een andere probleem. Susb probleem is opgelost.

Als ik een film met winavi omzet zie ik op de pc geen schokken.

Maar als ik hem dan op dvd zet en ik kijk hem op mijn tv zie ik af en toe schokjes hoe kan dit in hemelsnaam:( Ik heb het 2 keer omgezet eerst bij frame source auto en daarna op 25 fps maar het blijft nog schokken. Ik heb Imation dvd+r gebruikt. Kan het misschien aan de dvd liggen? Bij andere avi's gebeurd dit ook.

Alvast bedankt;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:06:
Nu heb ik een andere probleem. Susb probleem is opgelost.

Als ik een film met winavi omzet zie ik op de pc geen schokken.

Maar als ik hem dan op dvd zet en ik kijk hem op mijn tv zie ik af en toe schokjes hoe kan dit in hemelsnaam:( Ik heb het 2 keer omgezet eerst bij frame source auto en daarna op 25 fps maar het blijft nog schokken. Ik heb Imation dvd+r gebruikt. Kan het misschien aan de dvd liggen? Bij andere avi's gebeurd dit ook.

Alvast bedankt;)
Vertel ons even hoe je het probleem met subtitles hebt opgelost zodat anderen daar ook wat aan kunnen hebben; zoek daarna even naar oplossingen voor je andere problemen:
[search=dvd schokkerig]. Kom je er niet uit kun je beter even een nieuw topic openen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere sub gedowned via de site die gegeven werd.
Pagina: 1