Toon posts:

Script om geen link in de browserbalk te tonen???

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraagje:

Voor mijn website zoek ik een script, java of wat dan ook, om de aangewezen link niet in de browserbalk te tonen. Met andere woorden wil ik niet dat de URL waar dan ook getoont wordt bij het aanwijzen van de link. Aangezien de pagina's die ik wil 'beveiligen' regelmatig gekopieerd ( gejat) worden op andere sites, probeer ik te voorkomen dat men de bron kan lezen. Weet iemand of er zo'n script bestaat en zo ja waar vind ik het?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je kan met frames constant dezelfde URL in je adresbalk houden en met JS kan je voorkomen dat de url in de statusbalk komt bij een mouseover van een hyperlink.

Zie ook:
Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.

Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan. Houd je aan de quickstart.
Waarom je geen compleet script voorgeschoteld krijgt :).

[ Voor 10% gewijzigd door AtleX op 24-11-2004 19:19 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Je kunt van een browservenster de url balk weg laten (window.open) en dan de urlbalk weglaten.
Als de gebruiker echter met de rechtermuisknop op eigenschappen klikt kan hij nog de url zien..

Je zult dus iets in java moeten doen, dat zou wel kunnen. Een applet bv.

Verwijderd

AtleX schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:18:
Je kan met frames constant dezelfde URL in je adresbalk houden
Nee dat helpt toch niks...
Rechtermuisknop eigenschappen en klaar.
Zelfs al maak je daar nog een antiscriptje voor gaat het nog mis.

Hij zal iets met een applet moeten, anders is het altijd te achterhalen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 13:45

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Met een anti-leech script c.q. een script wat deeplinking voorkomt moet je ook al een heel eind kunnen komen. :) Met deze termen moet je een heel eind kunnen komen.

Zie trouwens ook P&W FAQ - De "quickstart" ; ik mis een duidelijke titel. Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van zaken, iets wat je niet wilt. Je wekt in je topicstart erg sterk de illusie dat je een standaard script zoekt en niet zelf wilt programmeren. :)

Hier zijn sites als www.hotscripts.com beter in, vandaar dat deze dicht gaat :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.