Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

gezocht: apparaat dat standbystand uitschakelt

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 08:29

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Ik weet dat zoiets bestaat, weet alleen geen naam.
Dit apparaatje kun je tussen stopcontact + willekeurig apparaat doen (tv of pc zo). Als de tv dan op standby gaat, zorgt het apparaatje dat de stroom er helemaal af gaat..

Zoeken op google naar standby + uitschakelaar en combinaties levert niets relevants op. Weet iemand de naam van zulke aparaatjes? Zou heel handig zijn voor mijn p.c.!

tjah..

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 09:01

Kvn

Denk niet dat dat voor je pc heel goed werkt, kan je hem beter laten hybernaten.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:29

BCC

Eeh, zoek eens op 12 Volts Relais?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Ik denk dat de TS een stekkerdoos bedoeld die na dat je de pc hebt uitgeschakeld 'opmerkt' dat er opeens nog maar heel weinig stroom verbruikt word waarna evt. andere apparaten ook uitgeschakeld worden. Ik weet ook dat ze bestaan, heb ze geloof ik wel eens bij de Blokker gezien, en volgens mij zijn ze ook wel bij de diverse bouwmarkten te vinden.

Mja, als het beestje een naam heeft is het wel wat makkelijker zoeken...

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Exigence

dnkroz

Master-slave stekkerdoos bedoel je? Als het mastercontact meer dan een bepaale stroom doorlaat dan wordt de rest van de stekkerdoos ook ingeschakeld.

Verwijderd

Ik weet dat conrad ze gehad heeft. Die master slave stekkerdoos hebben ze zeker, maar die andere die gizmo bedoeld hebben/hadden ze ook.

/edit
Ik kan ze zo niet vinden. Ze waren bedoeld voor tv's. Dat die automatisch uitgingen als je ze op stanby zette. Ik denk ook niet dat dat gaat werken met computers.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 20:23 ]

Verwijderd

google: master-slave stekkerdoos > first hit > 2e artikel :)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-11 22:40

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 08:29

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
kijk..zoiets als master/slave doos bedoel ik inderdaad!
Dat maakt het zoeken stukken makkelijker ;) Bedankt!

tjah..

Pagina: 1