[CS] Geen updatefile om CS te updaten??

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb vandaag besloten om maar weer ´s te gaan beginnen met Counter-strike, het begon weer te kriebelen zoals ze wel eens zeggen.. :)

Ik heb Half-Life geinstalleerd (versie 1.1.1.0), daarna CS 1.5 erop (ja ik weet dat er 1.6 is, maar deze vind ik fijner), alles gaat verder goed maar dan...
Ik start het spel op, configureer het één en ander en klik op "play online" en vervolgens zegt ie het dit: "Your Counter-strike executable is out of date. Counter-strike will now update to the current version"

Hmm het zal wel dacht ik toen, dus ik druk op "ok" en hij gaat zoeken naar updates.. Daarna komt het volgende scherm met deze boodschap:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/XHZ5TB697NJ8/picserver.jpeg

Dit vind ik dus wel erg vaag... :?

Nou heb ik ook gelezen dat er al een versie 1.1.2.0 uit is, maar deze is dacht ik alleen maar voor Steam en CS 1.6 toch?? Of speelt er gewoon niemand meer versie 1.5..?

Wie weet waar dit aan kan liggen en wat de mogelijke oplossing is?

Thanx!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Volgens mij is het alleen nog maar mogelijk via Steam te spelen. Dus je zult je er toch aan moeten overgeven vrees ik. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
1.5 wordt niet meer officieel ondersteund. Uit het hele WON gebeuren is de stekker getrokken en alles is over gegaan op Steam :) De updates die er dus zijn zijn er alleen voor 1.6 via Steam.

• JunkO
Hmm, daar was ik al bang voor... :/

Dan zit er niks anders op dan Steam en CS 1.6 te installeren.

Wish me luck.. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• JunkO
Even nog snel een vraag...

Weet iemand of je CS 1.6 kunt spelen met Half-life versie 1.1.1.0 of moet je persé versie 1.1.2.0 hebben??

OF... heb je Half-life helemaal niet meer nodig??

Thanx :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:38
ik denk dat je hier een paar dingen door elkaar aan het halen bent:
HL 1.1.2.0 = steam
CS 1.6 = steam
HL 1.1.1.0 = non-steam
CS 1.5 = non steam
uiteraard zijn steam en non-steam files niet uit te wisselen en heb jij in jouw geval alleen 1.1.1.0 en 1.5 nodig. Ik weet niet hoe je aan dat schermpje komt in je startpost, maar het lijkt er op dat je iets wilde in de zin van auto-update? dat moet je niet doen want 1.1.1.0+1.5 is de laatste versie voor steam. (edit: 'voor' als in 'voor dat steam uitkwam' ;) )
bij mijn weten ligt WON er inderdaad uit, maar dat betekent alleen dat de CD-key check er uit ligt en dus alle internet games. Het is nog steeds mogelijk om tegen elkaar te spelen op LAN, of over internet wanneer je gebruik maakt van een VPN tunnel of de server simpelweg opstart met -nomaster (hoewel ik over dat laatste niet zeker ben)

[ Voor 4% gewijzigd door CU2morO op 24-11-2004 22:57 ]

• JunkO
Hmm, ik begrijp dat CS 1.5 niet meer wordt gespeeld op de conventionele manier..
Denk dat ik maar gewoon 1.6 via Steam ga spelen.

Weet iemand btw hoe je aan HL versie 1.1.2.0 kunt komen, ik heb al diverse malen gezocht via Google, maar ik krijg alleen maar buitenlandse sites te pakken waar ik niks van begrijp. Het lijkt wel of niemand in NL met deze versie speelt... :?

Ik heb ook al gekeken op sites als counterstrike.com, planethalflife.com ed. maar die schijnen ´m ook niet te hebben. Zelfs Fileplanet heeft ´m niet..

Steam + CS 1.6 heb ik al, dus dat is verder geen probleem.

(ik moet trouwens voortaan iets beter op de hoogte blijven van dit soort zaken, want dat scheelt een hoop "onnodige" vragen) :)

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:35
Je kan 1.5 nog steeds spelen. Even goed zoeken op internet! Ik speel hem nog!
Pagina: 1