Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSN hackers zonder wachtwoord te kraken

Pagina: 1
Acties:

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ik weet niet helemaal of dit het goede forum is, zo niet gelieve te verplaatsen.

Ik was laatst leuk met iemand aan het msnen, en opeens zeg ik iets dat ik helemaal niet typte. Ik dacht najah het zal wel. Maar even later begon hij zelfs vragen te stellen. Toen heb ik de netwerkkabel eruitgetrokken en met log van me firewall maar nagekeken. Maar helemaal niemand was in mijn pc gekomen oid. toen heb ik trillian opgestart en toen kreeg die vriend hetzelfde probleem. Is er een mogelijkheid om msn te beveiligen? want ik heb het niet meer via trillian en hij ook niet, maar als we msn opstarten hebben we het wel weer. Hij gebruikt liever msn dus vandaar deze vraag.

No signature required.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik denk dat HIJ beter zn firewall kan aanzetten :) Maar het is eerder een virus of spyware iets dan een hacker die je account overneemt...

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Trojan of virus lijkt me zo, virusscanner update en scannen + adware tools draaien.

Owja, en ff background-processen nakijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Solomon op 24-11-2004 18:53 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Lijkt wel een soort trojan ofzo. Installeer eens een firewall in Windows; ZoneAlarm of Sygate. Als het daarna weer gebeurt, misschien kun je er dan achterkomen?

Check ook eens op virussen zoals Megamind al aan gaf. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• M3rcury
  • Niet online
Beide pcs zijn virus en spyware vrij, dit was eigelijk het eerste waar we aan d8en. Ik heb zelf mcafee als firewall en hij norton. Dit zou toch goed genoeg moeten zijn?

No signature required.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kan op msn berichten pgp-encryptie los laten. Knappe jongen die daarna de conversatie nog kan veranderen. Het nadeel is dat je je berichten elke keer handmatig moet encrypten en decrypten. Totaal niet praktisch dus.
Edit: Ik zie net dat er een msn-plugin voor pgp is.

Een makkelijke realisatie van encryptie is om samen met de persoon waarmee je wilt chatten toch Trillian te gaan gebruiken. Hiermee vraag je allebei een icq-account aan (paar seconde werk) en vervolgens kan je via SecureIM gaan chatten. Erg makkelijk.

Verder lijkt het mij een goed idee om je wachtwoord van je msn account te veranderen en je computer compleet te scannen op virussen en adware. Hoe je dit het beste kunt doen kun je op de afdeling "Beveiliging & Virussen" op dit forum vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 24-11-2004 18:59 ]

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Probeer eens trojan guarder [hier stond een warezhint]
Modbreak:Check je mail zodadelijk, aanbieden van/hinten naar/vragen om warez is niet toegestaan.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 21:33 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
hhaha daar is een progje voor om dat te faken

lopen wel achter jullie :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• M3rcury
  • Niet online
als we allebei trillian gebruiken (msn) dan doet ie het niet meer dus het ligt echt aan msn... dank jullie voor de oplossingen we gaan ze even proberen :P

No signature required.

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Norton en McAffee zijn niet echt toppers op het gebied van trojans. Probeer eens Kaspersky Anti Virus (Personal 5.0) in combinatie met Kaspersky Anti-Hacker; werkt echt perfect. Gebruik zelf KAV en heb nog nooit ergens last van gehad echt superprogramma's, iig veel beter dan die Norton en McAffee troep IMHO (en ik heb ze alletwee gehad) ;)

\O/ weeeee =[specs]=

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Het is wel even goed te achterhalen of de inbraak in jullie communicatie door een persoon of een stukje malware is gebeurd. Vraag je even af of de inhoud van die tussenkomst gerelateerd was aan jullie gesprek (=persoon), dus bijvoorbeeld antwoorde op jullie vragen oid, of dat de inhoud eigenlijk willekeurig was (=malware).

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• M3rcury
  • Niet online
BoGhi schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:19:
Het is wel even goed te achterhalen of de inbraak in jullie communicatie door een persoon of een stukje malware is gebeurd. Vraag je even af of de inhoud van die tussenkomst gerelateerd was aan jullie gesprek (=persoon), dus bijvoorbeeld antwoorde op jullie vragen oid, of dat de inhoud eigenlijk willekeurig was (=malware).
het is een persoon hij antwoorde op mijn vragen. Maar ik heb maar tegen mijn vriend gezegt dat hij trillian moet gaan gebruiken dan is het probleem ook weg :)

No signature required.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Bware81 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:00:
hhaha daar is een progje voor om dat te faken

lopen wel achter jullie :)
Waar heb je het over? En zou je dat kunnen en willen onderbouwen? :)

DM!

Verwijderd

Msn plus geeft ook een plugin die deze optie bied ( praten onder de naam van de gene waarmee je praat )
Pagina: 1