Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vraagje m.b.t. saldo opvragen bij Orange.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik belde zojuist het nummer 1244 van Orange zelf om zodoende mijn beltegoed op te vragen.

Nu krijg ik twee dingen te horen als ik naar dat nummer bel, namelijk:

Iets in de trend van "Uw huidige saldo is €13, nog iets" gevolgd door "Uw nieuwe saldo is €20,- rond)

Wat is nou mijn totale saldo OP DIT MOMENT?

Please, help me!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:36:
Ik belde zojuist het nummer 1244 van Orange zelf om zodoende mijn beltegoed op te vragen.

Iets in de trend van "Uw huidige saldo is €13, nog iets" gevolgd door "Uw nieuwe saldo is €20,- rond)

Please, help me!
kan je met orange ook *101# bellen?

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:20

Padvinder

doet z'n best

Tjemig.... bel de helpdesk van Orange gewoon ff ofzo.

Als jij het al niet begrijpt, hoe moeten wij het dan wel begrijpen?

Misschien handig als je ff vermeldt wat voor contract je hebt bij Orange... Free, Smart of Ready
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:37:
kan je met orange ook *101# bellen?
Nee :)

[ Voor 26% gewijzigd door Padvinder op 24-11-2004 18:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Padvinder schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:43:
Tjemig.... bel de helpdesk van Orange gewoon ff ofzo.

Als jij het al niet begrijpt, hoe moeten wij het dan wel begrijpen?

Misschien handig als je ff vermeldt wat voor contract je hebt bij Orange... Free, Smart of Ready
[...]

Nee :)
Ik heb Orange Free (20).

Verwijderd

Please, help me!
Je belminuten zijn nog €13 en je nieuwe rekening voor deze maand is €20,
Als je die €13 nou op hebt, wordt de rekening dus hoger en zal er dus iets worden gezegt van:
"Uw belminuten voor deze maand zijn verbruikt" "Uw nieuwe saldo is €21,-"

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Please, help me!
oftewel volgens mij heb je nog 12 euro van je huidige 20 euro over en bedraagt je rekening zoals ze zal zeggen 20 euro nu nog! wanneer is je maand ingegaan?

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:50:
[...]

oftewel volgens mij heb je nog 12 euro van je huidige 20 euro over en bedraagt je rekening zoals ze zal zeggen 20 euro nu nog! wanneer is je maand ingegaan?
Ze zeiden bij aanschaf tegen mij dat de eerste maand pas 28 november zou ingaan, maar klaarblijkelijk is dat 1 periode eerder begonnen. Ik denk dus iets van 22/23 november.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:03:
[...]

Ze zeiden bij aanschaf tegen mij dat de eerste maand pas 28 november zou ingaan, maar klaarblijkelijk is dat 1 periode eerder begonnen. Ik denk dus iets van 22/23 november.
nee kan wel kloppen! je eerste maand krijg je 15euro start te goed... vanaf de 28e krijg je dus 20 euro... oftwel je hebt nog 13 euro over van je 15 en je rekening is 20 euro voor de eerste maand...

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:08:
[...]

nee kan wel kloppen! je eerste maand krijg je 15euro start te goed... vanaf de 28e krijg je dus 20 euro... oftwel je hebt nog 13 euro over van je 15 en je rekening is 20 euro voor de eerste maand...
Bedankt voor deze duidelijke uitleg. :)
Pagina: 1