Toon posts:

Aanschaf van een barebone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een barebone nodig. Ik ga volgend jaar veel reizen naar landen in Europa en daarbuiten (game toernooien), waar bij ik dus daar moet oefenen. Een normale kast weiger ik helemaal mee te nemen en een computer huren is ook niet altijd mogelijk. Dus ben ik op zoek naar een barebone. Het zal dus een echte game pc moeten worden, dus een AMD 64 komt er waarschijnlijk in, maar dus ook een vrij sterke videokaart, waarschijnlijk de GF 6800 GT. Nu weet ik dat die kaart vrij groot is (althans mijn XFX versie), en vraag ik me af of hij uberhaupt wel in de gemiddelde barebone past. Ook vraag ik me af of de voeding wel genoeg vermogen levert voor 1 grote harddisk van >250 GB en 1 dvd burner, en dus die videokaart (die ook flink wat vermogen inneemt).
En als jullie misschien wat tips willen geven welke het beste is, zou ook mooi meegenomen zijn (niet zo belangrijk, maar altijd mooi meegenomen :))

Bedankt.

Verwijderd

Ik heb voor iemand ook een game pc in elkaar gezet voor een gamer.
Volgende HW:
Shuttle SN95G5
AMD64 3500+
1 GB Ram
X800PRO vivo
Hij doet het perfect! En ook nog stil ook! En trouwens, zo'n lange kaart kan er wel in, maar net ook! :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor die info.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 21:47 ]

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 16:44

Stefano

Ondertitel Not Found

Tja, dan heb je direct je eigen vraag beantwoord, een Abit Digidice s478 dus?

Stefano (die zich afvraagt of je wat wil weten of ons wil vertellen dat je een belangrijke player bent :?)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

IceFreak is me voor, maar ik zou ook voor de Shuttle SN95G5 aan. Is de beste S939 barebone die je momenteel kan vinden (zie ook mijn sig). De barebone van Abit is eerder een mini-PC dan een echte barebone. De Shuttle kan jouw hardware makkelijk draaien met de voeding die er in zit. Let er wel op dat je alleen maar single slot video kaarten kan gebruiken.

En wie vind zo'n barebone nou te weerstaan?

Afbeeldingslocatie: http://eu.shuttle.com/en/portaldata/1/moduledata/484/sv_2515.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 24-11-2004 19:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Het zal mij een worst wezen of jullie weten wie ik ben. :)
En tnx Microkid, maar met single slot videokaart bedoel je dus geen PCI-Express dingen offeh AGP kaarten die geen extra PCI slot in gebruik nemen.. ?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:23:
Het zal mij een worst wezen of jullie weten wie ik ben. :)
En tnx Microkid, maar met single slot videokaart bedoel je dus geen PCI-Express dingen offeh AGP kaarten die geen extra PCI slot in gebruik nemen.. ?
AGP kaarten die een extra PCI slot in gebruik nemen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt. En ik ga toch even overleggen dan of ik deze barebone dan kan gebruiken, want ik heb het liefst zo klein mogelijk (en aangezien mensen hier dus blijkbaar goede ervaringen mee hebben).
Ik hoorde trouwens dat mijn XFX GF 6800 GT waarschijnlijk het PCI slot in gebruik zal nemen ... :(

• Slash47
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-03-2023
Misschien een beetje laat, maar check mijn specs.

Ik denk dat ik precies heb wat jij zoekt :*)

Ik ben er dik tevreden mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Slash47 op 01-12-2004 23:15 ]

m'n specs

Pagina: 1