Ik heb een barebone nodig. Ik ga volgend jaar veel reizen naar landen in Europa en daarbuiten (game toernooien), waar bij ik dus daar moet oefenen. Een normale kast weiger ik helemaal mee te nemen en een computer huren is ook niet altijd mogelijk. Dus ben ik op zoek naar een barebone. Het zal dus een echte game pc moeten worden, dus een AMD 64 komt er waarschijnlijk in, maar dus ook een vrij sterke videokaart, waarschijnlijk de GF 6800 GT. Nu weet ik dat die kaart vrij groot is (althans mijn XFX versie), en vraag ik me af of hij uberhaupt wel in de gemiddelde barebone past. Ook vraag ik me af of de voeding wel genoeg vermogen levert voor 1 grote harddisk van >250 GB en 1 dvd burner, en dus die videokaart (die ook flink wat vermogen inneemt).
En als jullie misschien wat tips willen geven welke het beste is, zou ook mooi meegenomen zijn (niet zo belangrijk, maar altijd mooi meegenomen
)
Bedankt.
En als jullie misschien wat tips willen geven welke het beste is, zou ook mooi meegenomen zijn (niet zo belangrijk, maar altijd mooi meegenomen
Bedankt.