Is het ook niet, ik geef alleen aan dat het voor de lezer niet echt leesbaar is.
Qua legaal realiseren: Jij kan me helemaal niks vertellen over wat ik wel en niet kan realiseren. Een demonstratie project (om 't zo te zeggen) kan heel veel waard zijn. Ik weet namelijk voor welke prijzen de andere scholen 't gekregen hebben maar dat gaat je niks aan.
Uit je eigen teksten maak ik op dat er geen sprake is van 'andere scholen' maar van één school waar 'een pilot' gedraaid wordt. Die school is toevallig de school waar je zelf op zit. Vaders zijn vaak geneigd scholen/instellingen waar kinderen op zitten iets coulanter te benaderen.. (waarmee ik niet zeg dat dat in dit geval perse zo moet zijn).
Natuurlijk kan ik niet zeggen wat jij al dan niet kunt leveren. Ik kan alleen wel aangeven dat hetgeen jij voorstelt hoogst onwaarschijnlijk is. De 'infocaster starter kit' alleen al zit op zo'n 4500 euro. Dat is dus alleen de software, dan heb je nog geen hardware en ook geen OS. Je moet dus nog hardware (2~3 TV's, eventueel modulator, TV-kaart oid, enzovoort) en een OS toevoegen.
Ja pilots kunnen gunstig zijn voor een fabrikant, maar ik moet de eerste nog tegenkomt die grofweg een investering van ~EUR 6000 doet om zijn 'infocaster' op een school (doelgroep 12~17) 'onder de mensen' te krijgen.
En qua scholier, prima dan ben ik dat,(hoewel dat alleen is omdat ik ben blijven zitten) geen idee hoe oud jij bent
Ik ben geen student meer en hecht verder geen waarde aan dat soort titels. Iemand is wie hij is, welke titel er aan hangt maakt iemand niet meer of minder. Echter door te melden dat je 'student' bent, wek je de indruk een bepaalde leeftijd/opleiding te hebben, die je niet hebt.
Ik wil TS in deze alleen behoeden voor teleurstellingen. Beloftes op een forum zijn makkelijk gemaakt, maar nakomen is een tweede (waarmee ik niet zeg dat jij je beloftes niet nakomt, ik wil TS er alleen voor waarschuwen dat dit
zou kunnen, temeer daar de belofte zelf al onwaarschijnlijk is).
Orion84 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:39:
Het inkomende beeld is van tv formaat, als je daar iets aan wilt toevoegen moet dat of over het tv beeld heen, of er onder/naast/boven. In dat laatste geval verandert dus sowieso de verhouding van de rest van je beeldruimte. En dus past het inkomende tv beeld daar niet meer precies in. Je moet dan dus gaan vervormen of verkleinen en balken erbij ter opvulling.
De mate waarin hangt een beetje van je balk met tekst af. Je hebt uiteraard gelijk dat louter toevoegen van een balk het beeld zal vervormen. Echter dat handelt de TV kaart voor je af, kost praktisch geen CPU kracht. Ik heb hier een WinTV in een PI-200 zitten, en dat draait als een zonnetje..
[
Voor 30% gewijzigd door
Verwijderd op 24-11-2004 20:23
]