Wat is er met speedXS aan de hand ? Voorheen nooit problemen oke kleine dingen, die kunnen nou eenmaal voorkomen alleen het lijkt met de dag meer op een bedrijf stamvol met kinderziektes.
Het allerergste is het 3uur wachten voor het registreren van een mac-adress
Terwijl zelfs UPC dat binnen 3 min verwerkt heeft! Defecte DHCp servers, halfgare DNS servers en zoals vooral vandaag een gare Cisco ATM-Router. Nog nooit maar dan ook echt nooit heb ik te maken gehad met een bedrijf die zoveel problemen/storingen gehad heeft
En de nieuwe support lijn kost gewoon 50 euro cent per minuut! + de kosten van je mobie 50+20=70 Hele euro centen! Bijna 1 gulden 50!!! Heb wel eens goedkoepere sexlijnen gebelt 
Ik weet dat als je 100% support wil dat je een zakelijke lijn kan nemen ( voor heel veel $$$) maar iedereen adverteerd wel heel netjes ALTIJD online te kunnen zijn.
Zelfs het overstappen of downgraden van een abonnement word je onmogelijk gemaakt
Zucht.... had ik nou maar Demon genomen 
Zijn er hier ook mensen die wel tevreden zijn ?
Het allerergste is het 3uur wachten voor het registreren van een mac-adress
Ik weet dat als je 100% support wil dat je een zakelijke lijn kan nemen ( voor heel veel $$$) maar iedereen adverteerd wel heel netjes ALTIJD online te kunnen zijn.
Zelfs het overstappen of downgraden van een abonnement word je onmogelijk gemaakt
Zijn er hier ook mensen die wel tevreden zijn ?
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X