Toon posts:

[XP] Font probleem "ms san serif"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb een probleempje. Bij heel veel programma's zoals nero en newsbinpro zijn opeens al mijn letters dik geworden zelf als ik het opnieuw installeer zij er bij de installatie setup al dikke letters aanwezig. Ook geeft pinnacle 8 een melding aan dta hij het lettertype ms san serif niet kan vinden met als gevolg dat al de letters in pinnacle super klein zijn en bijna niet te lezen. Het font is gewoon aanwezig in mijn map fonts bij windows

Ik draai windows xp met sp2 en office 2003, tevens heb ik al geprobeerd de font opnieuw te installeren en verder weet ik ff niet wat ik nu aan moet. en wat voor mogelijkheden er nog meer zijn om dit op te lossen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:00:
Ik draai windows xp met sp2 en office 2003, tevens heb ik al geprobeerd de font opnieuw te installeren en verder weet ik ff niet wat ik nu aan moet. en wat voor mogelijkheden er nog meer zijn om dit op te lossen.
Ik kan hieruit niet opmaken of dit wel of niet gelukt is, zou je dit nog even willen toelichten? Heb je al een checkdisk gedraaid ? Ik zet nog even XP in de titel, zou je hier in het vervolg ook zelf aan willen denken? :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is me nog niet gelukt om beide problemen op te lossen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Als je het font selecteert in de map fonts, en daarna op delete drukt werkt het dan helemaal niet? En zo nee, welke foutmelding krijg je?

Heb je nu een checkdisk gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:32:
Als je het font selecteert in de map fonts, en daarna op delete drukt werkt het dan helemaal niet? En zo nee, welke foutmelding krijg je?

Heb je nu een checkdisk gedaan?
Ik kan de font helemaal niet deleten dat is het rare. Kan je me iets meer vertellen over checkdisk

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jcvdien/dik.jpg

Hier is een voorbeeld de meeste van mijn programma's hebben dus opeens dikke letters en dat is erg vervelend

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-04 10:24

sjaakaq

It might get loud

Download dit, pak het uit en zet het bestand in je fonts map.

Opgelost of niet?

[ Voor 46% gewijzigd door sjaakaq op 02-12-2004 10:28 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
Je hebt al even je beeldschermeigenschappen gecheckt? Onder 'appearance' en dan 'advanced' (weet de nederlandse namen niet zo een-twee-drie).

Toch?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal als ik thuis ben even kijken of het lukt ik ben nu op me werk vanavond horen jullie of het is gelukt

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft helaas niet gewerkt ;( Het rare is als ik een programma ga installeren dan zijn de letters gelijk al vet gedrukt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:29 ]

• Blitzed!
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-12-2024
heb je je pc al eens gereboot?
volgens mij zit je gewoon met geheugenproblemen.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Dit probleem heb ik bij een vriendin van me verholpen.

Pak de Windows cd erbij en vind het bestand sserife.fo_
typ dan in:

expand sserife.fo_ c:\windows\fonts\sserife.fon

Als het goed is moet dat gaan werken.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Nope geen resultaat ik heb nog steeds dikke letters bij diverse programma's. Ook geeft pinnacle nog steeds aan dat hij ms san serife niet kan vinden

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog mensen die een idee hebben?????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De meeste progrmama's gebruiken geloof ik tahoma tegenwoordig - probeer die eens te expanden vanaf je originele Windows CD op de manier zoals Twisted hierboven aangeeft? :)
Pagina: 1